گوناگون

شاخص‌های بورسی روز ‌‌شنبه

شاخص‌های بورسی روز ‌‌شنبه

پارسینه: شاخص بورس در جریان دادوستدهای امروز شنبه ۲۳ بهمن ماه، ۲۴ واحد رشد کرد.

به گزارش پارسینه، شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات امروز شنبه ۲۳ بهمن‌ماه ۹۵ با افزایش ۲۴ واحدی به رقم ۷۶ هزار و ۸۱۶ واحد رسید.

شاخص کل هم‌وزن نیز با افزایش ۵ واحدی عدد ۱۵ هزار و ۴۸۹ واحد را تجربه کرد. شاخص سهام آزاد شناور اما با افزایش ۱۱۴ واحدی عدد ۸۴ هزار و ۲۶۳ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص بازار اول نیز در حالی با افزایش ۱۴۴ واحدی به عدد ۵۴ هزار و ۵۶۰ واحد دست یافت که شاخص بازار دوم با کاهش ۶۶۰ واحدی به رقم ۱۶۳ هزار و ۲۹۲ واحد دست یافت.

شاخص‌های بورسی روز ‌‌شنبه

امروز همچنین شاخص کل فرابورس (آیفکس) بدون تغییر چندانی روی رقم ۸۳۵ واحد ایستاد. براساس این گزارش،‌ امروز معاملات سهام در نماد معاملاتی سه شرکت ملی صنایع مس ایران با ۱۱۰ واحد، پالایش نفت بندرعباس با ۲۸ واحد و پتروشیمی خارک با ۲۶ واحد افزایش بیشترین تأثیر مثبت را و محاسبه شاخص کل بورس به نام خود ثبت کردند.

در مقابل،‌معاملات سهام در نماد معاملاتی سه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ۵۵ واحد، معدنی و صنعتی گل‌گهر با ۳۰ واحد و گروه سایپا با ۲۳ واحد کاهش بیشترین تأثیر منفی را در برآورد این نماگر به دوش کشیدند.

ارزش کل معاملات امروز بورس تهران به بیش از ۱۷۵ میلیارد تومان بالغ شد که ناشی از دست به دست شدن ۷۶۹ میلیون و ۹۷ هزار سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۵۲ هزار و ۹۴۲ نوبت داد و ستد بود.


ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد