گوناگون

معرفی خودرو تویوتا کرولا+تصاویر

معرفی خودرو تویوتا کرولا+تصاویر

پارسینه: نسل جدید تویوتا کرولا به عنوان خودرو هاچ‌بک و سدان برای رقابت در بازار‌های خودرو‌های میان رده طراحی شده است.

نسل جدید تویوتا کرولا به عنوان خودرو هاچ‌بک و سدان برای رقابت در بازار‌های خودرو‌های میان رده طراحی شده و با تجهیز به آخرین ویژگی ساخت و فناوری، بازار خودرو‌های کوچک با قیمت اقتصادی و رقابتی را در نظر گرفته است.


تویوتا کرولا جدید در ۴ نسخه ارائه می‌شود که نمونه‌های چهار سیلندر ۱.۸ و ۲لیتری درکنار مدل هیبرید نیروبخش کرولا خواهند بود.

مصرف سوخت مدل هیبریدی حداقل ۴.۷ لیتر در هر صد کیلومتر است وعدم تاثیر نصب موتوربرقی در اشغال حجم فضای داخلی و کابین از ویژگی منحصربه‌فرد کرولای جدید است.
معرفی خودرو تویوتا کرولا+تصاویر

کرولای جدید از نمایشگر ۴.۲ اینچ در پنل پشت فرمان هم استفاده می‌کند که البته با هزینه بیشتر مبلغی بیشتر می‌توان نمونه‌ی ۷ اینچی با قابلیت‌های مشابه پنل فرمان تمام‌دیجیتال را نصب کرد.

معرفی خودرو تویوتا کرولا+تصاویر
تمام تیپ‌های نسل جدید تویوتا کرولا با پکیج تجهیزات ایمنی شامل ترمز اضطراری خودکار، کروزکنترل هوشمند انطباقی، هشدار انحراف مسیر، جلوگیری از انحراف مسیر، فناوری چراغ نوربالای خودکار و سیستم تشخیص تابلو‌های راهنمایی و رانندگی را دارد و در نسخه‌های گران قیمت‌تر سیستم بررسی و هشدار نقطه کور را نیز دارد.
منبع: میزان

ارسال نظر

  • سعید

    این تعاریف همه صوته اگر اچازه ورود به این اتومبیل وامثال ان داده شود خواهید دید که تمام خودرو های تولیدی ایران باید در انبار های خودرو ساز دپو شود

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد