گوناگون

تصميمات مجلس تالار شيشه‌ای را لرزاند

پارسینه: مديرنظارت بربورس ها و بازارهاي سازمان بورس گفت: در جريان معاملات امروز(۲۵ ارديبهشت۹۲) شاخص کل با ۲۶۴ واحد کاهش به عدد ۴۳ هزارو ۸۶۴.۸۲ رسيد.

محمدرضا خواجه نصيري، با بيان اين مطلب گفت: شاخص کل در بازار امروز ۲۶۵ واحد کاهش به عدد ۴۳ هزارو ۸۶۴.۸۲ رسيد همچنين شاخص صنعت ۲۶۵.۵۱ واحد رقم ۳۸.۲۴۱ واحد را در آخرين روز کاري به ثبت رساند.

مديرنظارت بربورس ها و بازارهاي سازمان بورس با بيان اينکه شرکت پتروشيمي خليج فارس، بندرعباس، پالايشگاه اصفهان، پتروشيمي خارک و صنعتي چادرملو بيشترين تاثير را در افت شاخص ها را عنوان کرد و افزود: سرمايه گذاري خوارزمي، صنايع پتروشيمي خليج فارس و فراورده هاي نفتي بيشترين حجم را در تالار شيشه اي شاهد بود.

خواجه نصيري با تاکيد براينکه ارزش معاملات امروز به عدد ۱۹۰ ميليارد تومان رسيد خاطرنشان کرد: در روند معاملات ۳۱۷ ميليون سهم دادوستد شد.

وي دليل افت شاخص ها را تصميمات مجلس در باره بودجه عنوان کرد و گفت: اين موضوع نگرانيها و ابهاماتي را براي فعالان بوجود اورده است.

خواجه نصيري خاطرنشان کرد: پيش بيني مي شود بازار در هفته آينده روند تعادلي به خود بگيرد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد