گوناگون

هند به دنبال واردات دو برابری به ایران

پارسینه: معاون صنعت نساجی هند با اشاره به ظرفیت‌های همکاری بین دو کشور، گفت:هند به دنبال واردات دو برابری به ایران است.


زهره چاتارجی در حاشیه اولین نمایشگاه تخصصی صنعت نساجی هند، در پاسخ به اینکه کلید موفقیت کشور هند در صنعت نساجی چه بوده‌ است، گفت: کیفیت،‌ طراحی و بازاریابی.

معاون صنعت نساجی هند در پاسخ به چشم‌انداز صنعت نساجی ایران گفت: توسعه بسیار زیادی در صنعت نساجی ایران اتفاق افتاده است و فرصت بسیار زیادی برای همکاری وجود دارد.

*سهم ۴ درصدی صنعت نساجی هند در تولید ناخالص داخلی

از معاون صنعت نساجی هند درباره ظرفیت‌های این صنعت در کشور هند سئوال شد، گفت: این صنعت ۴ درصد در GDP(تولید ناخالص داخلی) کشور هند نقش دارد و ۱۲ درصد از درآمدهای صادراتی توسط این صنعت تامین می‌شود.

جاتارچی ادامه داد: صنعت نساجی هند دومین بخش اشتغالزا بعد از کشاورزی در هند است و ۴۵ میلیون نفر در این بخش فعالند.

معاون صنعت نساجی هند با بیان اینکه آمریکا بزرگترین بازار صادراتی صنعت نساجی هند است، افزود: محصولات این کشور علاوه بر آمریکا به کشورهای چین، انگلستان، آلمان، بنگلادش، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و ترکیه صادر می‌شود.

*هند به دنبال افزایش دو برابری واردات به ایران است

جاتارچی گفت: میزان واردات ایران از هند ۱۱ میلیون دلار و صادرات به ایران ۲.۷ میلیون دلار است،یعنی نسبت واردات به صادرات ۱۱.۲ درصد است که به دنبال این هستیم این رقم را به ۳۰ درصد برسانیم.

معاون صنعت نساجی درباره کشور هند گفت: میزان صادرات این کشور ۳۰۳.۷میلیارد دلار و میزان واردات ۴۴۸.۶ است ، جمعیت این کشور یک میلیارد و ۲۱ میلیون نفر است که ۶۵ درصد آنها بین سنین ۱۵ تا ۶۴ سال هستند.


منبع:افکار نیوز

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد