گوناگون

انتصاب دبیر ستاد صیانت از حقوق شهروندی وزارت اقتصاد

پارسینه: با حكم احمد صادقی گلمکانی معاون وزير امور اقتصادی و دارایی، دبير ستاد صيانت از حريم امنيت عمومي و حقوق شهروندي منصوب شد. احمد صادقي گلمكاني، طی حکمی ابراهيم حكيمي مديركل دفتر ارزيابي عملكرد و رسيدگي به شكايات وزارت اقتصاد را به این سمت منصوب کرد.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی، ابراهیم حکیمی مدیرکل دفتر ارزيابي عملكرد و رسيدگي به شكايات وزارت اقتصاد را به سمت دبير ستاد صيانت از حريم امنيت عمومي و حقوق شهروندي منصوب كرد.

با حكم احمد صادقی گلمکانی معاون وزير امور اقتصادی و دارایی، دبير ستاد صيانت از حريم امنيت عمومي و حقوق شهروندي منصوب شد. احمد صادقي گلمكاني، طی حکمی ابراهيم حكيمي مديركل دفتر ارزيابي عملكرد و رسيدگي به شكايات وزارت اقتصاد را به این سمت منصوب کرد.

در حكم انتصاب ابراهيم حكيمي آمده است: نظر به سوابق و تجربيات جنابعالي و به استناد مفاد نامه وزارت كشور، به موجب اين حكم جنابعالي به عنوان دبير ستاد صيانت از حريم امنيت عمومي و حقوق شهروندي وزارت متبوع منصوب مي شويد.

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد