گوناگون

سنگک ساده نداریم!کنجددار ببر ۱۵۰۰ تومان

پارسینه: حذف یارانه از آرد نانوایان و آزادسازی قیمت ها تبعاتی داشته که مجبور کردن مردم به خریدن نان گرانتر، یکی از آنهاست.

خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در پیگیری درخواست ها و گلایه های مردم درباره کاهش کیفیت نان ها در هفته های اخیر، با یکی از تبعات منفی حذف یارانه از آرد و آزادسازی قیمت ها نیز آشنا شد.

مردم و نانوایان، درباره کاهش کیفیت نان ها در هفته های اخیر، از افزایش جوش شیرین و کاهش سبوس در آرد و خمیر گلایه می کنند و نظرنژاد، رئیس اتحادیه نانوایان تهران نیز، اذعان می کند که کیفیت آردهایی که اخیرا توزیع شده پائین است و باعث نارضایتی نانواها و مردم شده است.

اما مجبور کردن مردم به خریدن نان های ویژه که قیمت بیشتر و در نتیجه سود بیشتری دارند، بیشتر از کیفیت پائین نان ها، مردم را آزار می دهد.

یکی از شهروندان تهرانی می گوید؛ در اغلب اوقات، نان ساده پخت نمی کنند و می گویند که فقط سنگک کنجددار هست و ما هم مجبوریم ۱۵۰۰ تومان برای هر نان سنگک بپردازیم.

تردیدی نیست که این موضوع، رویه همه نانوایی ها نیست و بسیاری از این شهروندان زحمتکش، رضایت خدا را در رضایت مشتری می دانند، اما به نظر می رسد برای حفظ اعتبار اکثریت قشر زحمتکش نانوا، لازم است که بازرسی ها بیشتر شود تا این عده معدود نیز چندان احساس امنیت نکنند.

ارسال نظر

  • ناشناس

    نون سنگک نگو.. بگو لواش اینقدر خمیرو میکشن تا دراز بشه نازکتر از کاغذ میشه هنوز سرد نشده خشک خشک میشه کنجدهاشو هم میشه شمرد از بس کمه آردش هم روی کیسه ها نوشته آرد تافتون و لواش ..... شاطر درجواب مشتری گفت آزادپز یعنی آزاد از هر بازرسی !!!!

  • صدرا

    پارسینه ؟ بی معرفت چرا رفتی ارشیو خبری 2 سال پیش . تو دولت تدبیر امید فقط ارزونی هست کاهش تورم . خوشی خوبی . این خبرای بد بد از کجا میاری؟

  • ناشناس

    کاش فقط قیمت و وزن بود از وضع بد بهداشت به کی شکایت کنیم استخوان مرغ در سنگک ودست و صورت و محیط کثیف خدایا چه کار کنیم.

  • ناشناس

    سزای اینها نخریدن است اگر این فرهنگ نخریدن و تحریم در ایران پابگیرد مشکلات همه حل خواهد شد. دولت و دیگران برای ما کاری نخواهند کرد وقتی وزیر دولت به ملت بزرگ ایران بخاطر تحریم خودرو توهین میکند. نخرید از جای دیگری بخرید تا اون نانوایی نانهای کنجدیش را ترشی بیندازه.

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد