گوناگون

برگزاری دوره آموزشی مبارزه با جرائم اقتصادی ویژه کارآگاهان

پارسینه: معاون مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی نیروی انتظامی، از برگزاری دوره آموزشی مبارزه با جرائم اقتصادی در مجتمع آموزشی انصارالحسین (ع) پلیس آگاهی ناجا خبر داد و گفت: تربیت و ارتقا توانمندی کارآگاهان مبارزه با جرائم اقتصادی از اهداف برگزاری این دوره است.

به گزارش پارسینه از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اعظمی مقدم افزود: معاونت مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی، دوره مبارزه با جرائم اقتصادی برگزار می کند.

وی گفت: آشنایی با جرائم اقتصادی اعم پولشویی و ارائه تسهیلات غیر مجاز بانکی از محورهای آموزشی این دوره است.

معاون مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی ناجا همچنین تبادل اطلاعات و تعامل با سازمان های دولتی از جمله سازمان امور مالیاتی کل کشور، سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری و جنگلداری، دبیرخانه مرکزی مبارزه با پولشویی و سازمان بورس را از دیگر اهداف برگزاری این دوره عنوان کرد.

اعظمی مقدم با بیان اینکه جرائم اقتصادی از پیچیدگی های خاص برخوردار است، افزود: پی جویی و کشف این گونه از جرایم، مستلزم کسب آموزش و مهارتهای تخصصی است.

وی تاکید کرد: پلیس آگاهی همواره می کوشد تا با رصد روش های مؤثر، نوین و آموزش کارآگاهان خود گامی جلوتر از مجرمان اقتصادی بر داشته و مقابله، مبارزه، کشف و پیشگیری جرائم اولویت این پلیس است.

دوره آموزشی مبارزه با جرائم اقتصادی ویژه کارآگاهان از 28 آذر ماه آغاز شد و به مدت یک هفته در مجتمع آموزشی انصارالحسین(ع) پلیس آگاهی ناجا با حضور تعدادی از کارآگاهان مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس های آگاهی سراسر کشور ادامه دارد.

کارآگاهان و فراگیران شرکت کننده در این دوره بازدیدی هم از برخی اماکن و نهادهای اقتصادی مرتبط با ماموریت های پلیس آگاهی در حوزه اقتصادی از جمله دبیرخانه مرکزی مبارزه با پولشویی و سازمان بورس خواهند داشت.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد