گوناگون

ازدحام در مراکز معاینه فنی با اجرای طرح LEZ

پارسینه: رییس ستاد معاینه فنی شهر تهران از ازدحام و ترافیک خودروها در برخی از مراکز معاینه فنی خبر داد.

سیدنواب حسینی‌منش با بیان اینکه امروز روز اول اجرای طرح LEZ است، گفت: با اجرایی شدن طرح LEZ ، ورود خودروها به محدوده زوج و فرد تنها با داشتن برگه معاینه فنی و ثبت اطلاعات خودرو در سامانه سیمفا می‌تواند انجام گیرد و در غیر این صورت جریمه ۵۰ هزار تومانی پلیس در انتظار خودروهای متخلف است .

وی با بیان اینکه از صبح امروز (پنج‌شنبه) ترافیک سنگینی در مراکز معاینه فنی بخصوص در مراکز سراج، بیهقی، نیایش و آبشناسان ایجاد شده است، گفت: البته بر اساس بررسی‌های انجام شده در تمامی مراکز معاینه فنی شهر تهران ازدحام خودروها وجود دارد اما در این مراکز معاینه فنی قید شده در بالا، ترافیک سنگین‌تر است .

رییس ستاد معاینه فنی شهر تهران با بیان اینکه افراد می‌توانند از دو درگاه نسبت به اطلاع از شلوغی مراکز باخبر شوند، گفت: همشهریان می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۱۲ از مدت انتظار در مراکز معاینه فنی باخبر شوند .

حسینی‌منش افزود: همچنین شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت معاینه فنی، در صفحه نخست آن گزینه مدت انتظار را انتخاب کرده و از ترافیک خودروها در معاینه فنی اطلاع پیدا کنند .

وی با بیان اینکه در صورت ادامه داشتن ترافیک خودروها شیفت سوم مراکز معاینه فنی نیز آغاز می‌شود، گفت: همچنین در روز جمعه ( ۲ مهرماه) مراکز معاینه فنی بیهقی، سراج، نیایش، آبشناسان و امام رضا (ع) از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ باز و آماده ارائه خدمات به مردم هستند .

در حال حاضر حداقل زمان انتظار در اکثر مراکر معاینه فنی از جمله بیهقی، الغدیر، شکوفه و ... بیش از سه ساعت می‌باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد