گوناگون

افزایش قیمت دلار و انواع سکه در بازار آزاد

پارسینه: قیمت ارزهای عمده از جمله دلار و یورو امروز (چهارشنبه) در بازار آزاد رو به افزایش بود به شکلی که هر دلار آمریکا با ۱۱۰ ریال رشد به ۴۴ هزار و ۴۰۰ ریال رسید.

دلار که در پایان معاملات دیروز به ۴۴ هزار و ۲۹۰ ریال رسیده بود، صبح امروز و در زمان گشایش بازار روند افزایشی خود را با ۴۴ هزار و ۳۷۰ ریال کلید زد و حتی در ساعاتی از روز به ۴۴ هزار و ۵۹۰ ریال نیز رسید اما در نهایت در میانه روز رو به کاهش نهاد.

هر یورو نیز امروز با ۴۵۰ ریال رشد در بازار آزاد مواجه شد و ۵۵ هزار و ۳۰۰ ریال به فروش رفت؛ پوند انگلیس نیز با رشد ۲۱۰ ریالی ۶۱ هزار و ۶۰ ریال عرضه شد و قیمت هر درهم امارات با ۸۰ ریال افزایش به ۱۲ هزار و ۲۵۰ ریال بسنده کرد.

در سامانه نظارت ارز (سنا) که میانگین ارزهای عمده در صرافی های مجاز سراسر کشور درج می شود قیمت هر دلار ۴۳ هزار و ۹۰۳ ریال، یورو ۵۳ هزار و ۷۵۰ ریال و درهم امارات ۱۲ هزار و ۷۲ ریال رقم خورد.

افزایش قیمت مسکوکات طلا

در بازار آزاد طلا، قیمت هر سکه تمام (طرح جدید) با ۱۲۰ هزار ریال افزایش به ۱۵ میلیون و ۵۰ هزار ریال، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۳۰ هزار ریال رشد به ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال و هر نیم سکه با ۳۰ هزار ریال افزایش به ۷ میلیون و ۲۷۵ هزار ریال رسیده است.

همچنین هر ربع سکه با رشد ۲۰ هزار ریالی ۴ میلیون و ۲۴۰ هزار ریال عرضه می شود اما سکه گرمی در رقم ۲میلیون و ۸۴۰ هزار ریال ثابت مانده است.

در بازارهای جهانی قیمت هر اونس طلا با یک دلار و ۹۲ سنت کاهش به یک هزار و ۳۳۷ هزار و ۳۱ سنت رسیده است اما هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۵ هزار و ۷۷۰ ریال رشد به قیمت یک میلیون و ۴۰۷ هزار و ۸۱۰ ریال در بازار ایران عرضه می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

ارسال نظر

  • ناشناس

    آقای روحانی، درامد اکثر مردم تو بازار کم و بیش وابت هست، از چند ماه پیش تا الان ۸۰۰-۹۰۰ تومن تفاوت قیمت دلار شده!! این بود یکی از قولهای انتخاباتی که دلار با ثبات خواهد موند؟ امثال ما دانشجوها در خارج کشور و خانواده ها فقط بخاطره این شعار رای دادیم بهتون، بقیه شعار ها به کنار...
    بجای مکدر شدن و غمگین شدن از افزایش قیمت دلار بقول سخنگوی دولت، اقدام عملی کنید! فقط بلد بودید بگید دولت قبلی با افزایش قیمت دلار کسری بودجه رو جبران می کرد؟ کمی از ترامپ یاد بگیرید که بغیر از برجام، تمام وعده های انتخاباتی اش رو جامع عمل پوشید! شما چند تا وعده ؟؟؟؟ اینقدر با روح و روان ملت بازی نکنید، هر هفته دلار داره بالا میره! اون پولهای برجامی کجا رفت؟ چیزی واسه ملت و اقتصاد موند بعد از کمک به کشورهای دوست و برادر؟؟؟ خجالت بکشید! از دلار ۸۰۰ تومن در پایان دوره خاتمی رسیدیم به دلار ۴۵۰۰ تومان در امروز که تازه باز آخر ماجرا نیست...

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد