گوناگون

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو: تعطیلی یك هفته ای خطوط تولید، كذب است

پارسینه: معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، تعطیلی برخی خطوط تولید ایران خودرو در هفته گذشته را تكذیب و در عین حال وجود برخی مشكلات در این خطوط را تایید كرد.

'عبداله بابایی'روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص انتشار برخی اخبار مبنی بر تعطیلی یك هفته ای خطوط تولید ایران خودرو در هفته اول ماه مبارك رمضان ،بدلیل كمبود قطعه اظهار داشت: شاید در خطوط تولید برخی خودروها مشكلاتی وجود داشته باشد اما به هیچ عنوان تعطیلی خطوط تولید در كار نبوده است.

وی همچنین در خصوص توقف برخی خودروها از دی ماه سال گذشته در پاركینگ ایران خودرو، بیان كرد: هیچ خودرویی را بیش از دو ماه در پاركینگ نگهداری نمی كنیم زیرا برای ما به صرفه نیست.

وی تصریح كرد ممكن است برخی خودروها بعلت كمبود دو تا سه قطعه مدتی در پاركینگ توقف داشته باشد اما این مدت هرگز بیش ازدو ماه نبوده است.

**برای تمام محصولات تقاضای افزایش قیمت داده ایم

بابایی با اشاره به افزایش هزینه های تولید و قیمت تمام شده محصولات از تقاضای ایران خودرو برای افزایش قیمت تمام محصولات خبر داد و گفت:این امر به سازمان حمایت اعلام شده و منتظرتصمیم سازمان حمایت در این خصوص هستیم.

وی همچنین ضمن رد واردات قطعه از چین بیان كرد هیچ قراردادی با چین در این خصوص نداشته و نخواهیم داشت .

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو تصریح كرد شركت های زیرمجموعه ایران خودرو و قطعه سازان همكار ساپكو نیز چنین قراردادهایی نداشته اند مگر آن كه كیفیت بعضی قطعات تائید شود.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد