گوناگون

عملیاتی کردن آموزش های کاربردی در حوزه کشاورزی

 عملیاتی کردن آموزش های کاربردی در حوزه کشاورزی

امروز پای صحبت میثم بهلولی در خصوص آموزش های کاربردی ، آزاد و عملیاتی در حوزه کشاورزی نشستیم ، بهلولی با تخصص شهرسازی و طراح دوره مدیریت تکنولوژی شهری این بار به سمت عملیاتی کردن آموزش های کاربردی در حوزه کشاورزی گام برداشته است .

میثم بهلولی در این خصوص اعلام کرد ، که با ایجاد فضای تخصصی در تمام رشته ها به خصوص کشاورزی هویت اصلی عملیاتی و کاربردی از این رشته ها سلب شده است .

به همین دلیل در گام اول با رویکرد جهانی ایجاد فضای میان رشته ای پل ارتباطی کشاورزی و مدیریت را در دستور کار قرار دادم ، و با دعوت و ایجاد اتاق فکر از تمامی نقاط کشور آسیب های عدم آشنایی با مدیریت در این حوزه و همچنین بهره مندی از تکنولوژی قدیمی ایران مانند : گاوآهن ایرانی و به روز دنیا مانند : بهره برداری از اینترنت اشیا در این جلسات به جمع بندی اولیه رسیدم .

در گام بعدی با طراحی پروژه MBA  کشاورزی و رایزنی با اساتید عملیاتی از شمال تا جنوب کشور فضای تئوری و دانشگاهی با صنعت ایجاد شد .

همچنین با همکاری های صورت گرفته در مرکز آموزش های کاربردی دانشکده محیط زیست و مدیریت هزینه های اجرایی در کنار افزایش کیفیت امکان ثبت نام و بهره برداری از این دوره ها محیا شد .

در پایان ایشان با اشاره به ظرفیت های تولید شده و پاسخ صنعت کشاورزی از بهره برداری《 پروژه ورزگر 》 به زودی خبر داد .

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد