گوناگون

بنزین سهمیه‌ای ۷۰۰ تومان می‌شود!؟

پارسینه: سید حمید حسینی می گوید حتی اگر دولت تمرکز خود را روی نرخ بنزین آزاد در مرزها بگذارد، تاثیرچندان زیادی در کنترل قاچاق سوخت نخواهد داشت.

سید حمید حسینی می گوید حتی اگر دولت تمرکز خود را روی نرخ بنزین آزاد در مرزها بگذارد، تاثیرچندان زیادی در کنترل قاچاق سوخت نخواهد داشت.

سید حمید حسینی عضو ‌هیات‌ رئیسه اتاق بازرگانی تهران در گفت و گو با نامه درباره تعیین نرخ جدید بنزین در سال آینده گفت: قاعدتا مجلس یا دولت در بودجه یا درهدفمندی یارانه ها باید روی این موضوع توافق کنند و این موضوعی نیست که بتوان به صورت قطعی پیش بینی کرد.

وی ادامه داد: ارقامی که توسط مسئولان مختلف در این زمینه عنوان می شود، حدس و گمان شخصی خودشان است. زیرا دراین زمینه مباحث مختلفی مطرح است.

حسینی با بیان این که اینکه مثلا در مناطق محروم نرخ بنزین آزاد شود یا درهمه مناطق آزاد شود، تصریح کرد: به نظر نمی رسد این موضوع برای دولت حالت مانور ایجاد کند تا بتواند قیمت بنزین را 4 الی 5 برابر کند. زیرا 30،40 درصد بیشتر نمی تواند قیمت را افزایش دهد.

وی افزود: به نظرمن مثلا قیمت های فعلی بنزین با کارت که 400 تومان است را700 تومان و نرخ آزاد که700 تومان است را1000 تومان خواهد کرد.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران تاکید کرد: به نظرمی رسد حتی اگر دولت تمرکز خود را روی نرخ بنزین آزاد در مرزها بگذارد، تاثیرچندان زیادی در کنترل قاچاق سوخت نخواهد داشت.

مشروح گفت و گوی نامه با عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران روزهای آینده در نامه منتشر خواهد شد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد