گوناگون

کاهش جزئی قيمت سکه، طلا و ارز در بازار

پارسینه: هر دلار آمريکا امروز در صرافي ها سه هزار و ۲۷۰ تومان خريداري و سه هزار و ۳۲۰ تومان فروخته شد که در مقايسه با روز کاري گذاشته ۵۰ و نسبت به هفته پيش حدود ۱۸۰ تومان کاهش نشان مي دهد.

آريا: قيمت انواع سکه، ارز و طلا در بازار آزاد همچنان روند نزولي دارد.

هر دلار آمريکا امروز در صرافي ها سه هزار و ۲۷۰ تومان خريداري و سه هزار و ۳۲۰ تومان فروخته شد که در مقايسه با روز کاري گذاشته ۵۰ و نسبت به هفته پيش حدود ۱۸۰ تومان کاهش نشان مي دهد.

هر يورو نيز در همين ساعت با ۳۰ تومان کاهش نسبت به پنجشنبه ۲۴ اسفند و ۲۱۰ تومان کاهش در مقايسه با هفته پيش، چهار هزار و ۴۰۰ تومان خريداري و چهار هزار و ۴۷۰ تومان فروخته شد.

هر پوند انگليس نيز امروز چهار هزار و ۹۵۰ تومان خريداري و پنج هزار و ۱۵۰ تومان فروخته شد که در مقايسه با پريروز۵۰ تومان و نسبت به هفته پيش ۲۵۰ تومان کاهش داشت.

قيمت فروش هر دلار کانادا، سه هزار و ۳۵۰ تومان، ريال عربستان ۹۴۰، درهم امارات ۹۲۰، ين ژاپن ۳۳۵ و لير ترکيه هزار و ۹۴۰ تومان بود.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادي طرح جديد نيز امروز با ۱۵ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاري گذشته و ۶۶ هزار تومان کاهش در مقايسه با هفته گذشته، يک ميليون و ۳۲۰ هزار تومان داد و ستد شد.

نيم سکه نيز با ۱۵ هزار تومان کاهش نسبت به پريروز ۶۶۵ هزار و ربع سکه با ۱۰ هزار تومان کاهش ۴۰۵ هزار تومان معامله شد.

امروز در ساعت ۱۵ هر گرم طلاي ۱۸ عيار هم ۱۲۸ هزار تومان و هر مثقال طلاي ۱۸ عيار ۵۶۵ هزار تومان داد و ستد شد که نسبت به هفته پيش به ترتيب ۱۰ و ۲۰ هزار تومان کاهش نشان مي دهد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد