گوناگون

۳ نفر در سانحه تصادف خوی کشته شد

پارسینه: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوی گفت: یک سانحه رانندگی در خوی، به کشته شدن 3 نفر و زخمی شدن 2 نفر دیگر منجر شد.

احد مهدی‌زاده، اظهار داشت: این حادثه ظهر دیروز به عبارتی پنج تیر ماه 91، در ورودی خوی از طرف ارومیه و در بلوار ولی فقیه رخ داد، به طوری که در این سانحه یک دستگاه خودرو سواری روآ با دو نفر کارگر شهرداری که مشغول پاکسازی بلوار بودند، برخورد کرد.

وی افزود: در این حادثه هر دو کارگر در دم جان باختند و یک نفر از سرنشینان خودرو جان خود را از دست داد.

مهدی‌زاده با اشاره به وضعیت اشخاصی که در این حادثه زخمی شدند، گفت: دو نفر دیگر از سرنشینان آن به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوی علت وقوع این حادثه را سرعت غیر مجاز خودرو روآ، عنوان کرد و افزود: استفاده نکردن از علائم هشداردهنده توسط کارگران شهرداری در کنار جاده، علت دیگر وقوع این حادثه محسوب می‌شود.

مهدی‌زاده توجه کردن به هشدارها و نکات ایمنی را خواستار شد و اظهار داشت: با وجودی که ماموران در راستای کاهش میزان وقوع تصادفات همواره در جاده‌ها هستند و رسانه‌ها اطلاع‌رسانی گسترده‌ای را برای ارتقای فرهنگ مردم انجام می‌دهند ولی همچنان وقوع حوادث تلخ و ناگوار را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: بلوار ولایت فقیه خوی در ورودی این شهر از طرف ارومیه، یکی از محورهای حادثه‌خیز این شهر است که سالانه حوادث رانندگی زیادی در آن رخ می‌دهد.
منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد