گوناگون

هشدار پليس فتا، مراقب تعميركاران رايانه اي غيرمجاز باشيد!

پارسینه: تعميركار رايانه اي كه با بدست آوردن اطلاعات حساب بانكي مشتريان خود اقدام به سرقت از حساب بانكي آنها مي کرد ،توسط پليس فتا استان اصفهان شناسايي و دستگير شد.

به گزارش پارسینه به نقل از پلیس فتا،سرهنگ "مرتضوي " رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان گفت :در پي شكايت يکي از شهروندان مبني بر اينكه فردي ناشناس حساب بانكي وي را بصورت اينترنتي سرقت نموده است موضوع در دستور كار كارشناسان اين پليس قرار گرفت.

وي افزود:با انجام اقدامات علمي و تخصصي در فضاي سايبر نهايتا متهم شناسايي و در مخفيگاه خود دستگير شد.

اين مقام مسئول عنوان داشت:متهم با دادن آگهي تحت عنوان تعمير كامپيوتر و لپ تاپ در محل كار يا در منزل با كمترين هزينه،به منزل يا محل كار قرباني رفته و پس از تعمير كامپيوتر با روش هاي مختلف اطلاعات حساب بانکي آنان را بدست مي آورد و سپس اقدام به سرقت از حساب انان مي کرد.

اين مقام انتظامي در پايان در خصوص تعمير سيستم هاي رايانه اي و سردن ان به تعميرگاهها توصيه کرد:تعمير سيستم هاي رايانه اي خود را به تعميرگاه هاي مجاز و افراد قابل اطمينان سپرده و همچنين پس از مرجوع رايانه از عدم نصب نرم افزارهاي غير مجاز برروي آن اطمينان حاصل کنيد.
با توجه به دستور العمل صادره الزامیست منبع خبر در خبرها ذکر گردد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد