گوناگون

اعدام و ۲۵ سال زندان برای سلطه‌گر اصلی ارابه شیطان

پارسینه: پسر جوان که در ارابه شیطان به شکار زنان مسافر دست می‌زد به اعدام و 25 سال زندان محکوم شد.

در این حکم که از سوی قضات دادگاه کیفری یک استان تهران صادر شد فرهاد به اعدام و 25 سال زندان و سعید به 25 سال زندان و 99 ضربه شلاق محکوم شد.

از فروردین ماه سال جاری فعالیت سیاه دو مرد شیطان صفت که سوار بر خودروی دودی رنگ و به بهانه مسافرکشی به شکارهای شوم زنان دست می‌زدند پیش روی پلیس تهران قرار گرفت.فرهاد و سعید پس از اقدام‌های اطلاعاتی دستگیر شدند و بررسی‌های پلیسی نشان داد 15 زن و دختر در دام این دو شیطان افتاده‌اند و «فرهاد» 5 زن و دختر را تحت سلطه سیاه خود قرار داده است.

صبح دوشنبه دو سرنشین ارابه شیطان محاکمه شدند و 14 زن و دختر در جلسه دادگاه به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و دو قاضی مستشار در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به بیان سرنوشت‌های دردناک خود پرداختند.

برخی از این زنان که بعد از شکار توسط دو شیطان دچار دردسرهایی مانند جدایی از شوهر، سقط جنین و بیماری‌های روحی و روانی شده‌اند از قضات خواستار اشد مجازات شدند.

در ادامه دادگاه «فرهاد» که پیش‌تر جرایم اخلاقی نسبت به 5 طعمه‌اش را پذیرفته بود تنها آدم‌ربایی و سرقت را به گردن گرفت و سعید نیز اعتراف کرد در همه اقدام‌ها فرهاد را همراهی کرده است.بنابر این گزارش، 3 قاضی پس از محاکمه سلطه‌گران ارابه شیطان، فرهاد را به خاطر جرایم سیاه به اعدام و آدم‌ربایی و سرقت 25 سال زندان محکوم و سعید را به خاطر آدم‌ربایی و سرقت به 25 سال زندان و 99 ضربه شلاق محکوم کرد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    تنظیم خبرتان در حلقتان!

  • تتنبق

    هر دوي اين جنايتكاران بايد بارها اعدام شوند آنوقت يكي شون فقط به 25 سال حبس محكوم شده حتما" چند تا عفو هم شامل حالش مي شه و نهايت" 10 الي 15 سال ديگه برمي گرده به آغوش گرم جامعه...

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد