گوناگون

مسافر اورژانسی هواپیما را به زمین نشاند

پارسینه: پرواز تهران به رفسنجان به دلیل وضعیت اورژانسی مسافر در یزد فرود اضطراری داشت.

مدیرکل فرودگاه های استان کرمان گفت: پرواز شماره ۴۵۷۰ هواپیمایی ماهان از فرودگاه مهرآباد تهران به مقصد رفسنجان به دلیل وضعیت اورژانسی یک مسافر در فرودگاه یزد فرود اضطراری کرد.

علی قاسم زاده افزود: بنابر اعلام هواپیمایی ماهان، این پرواز با ۷۶ مسافر مقرر بود ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه امروز در فرودگاه رفسنجان به زمین بنشنید اما ساعت ۱۰ و ۲۰ دقیقه به علت تشنج یکی از مسافران و به تشخیص خلبان، هواپیما در فرودگاه بین المللی یزد به زمین نشست.

وی تصریح کرد: بیمار با یک همراه به مراکز درمانی یزد منتقل شد و خانواده بیمار در رفسنجان با اطلاع رسانی فرودگاه از حال وی آگاه شدند.مدیرکل فرودگاه های استان کرمان گفت: براساس استانداردها و مقررات بین المللی در صورت داشتن بیمار اورژانسی خلبان موظف است به نزدیکترین فرودگاه برای درمان مسافر مراجعه کند.

پرواز شماره ۴۵۷۰ هواپیمایی ماهان با ۹۰ دقیقه تاخیر ساعت ۱۲ وارد فرودگاه رفسنجان شد و ساعت ۱۲ و ۵۵ دقیقه فرودگاه رفسنجان را به مقصد فرودگاه مهرآباد تهران ترک کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد