گوناگون

عاملان حادثه « آبپخش » بوشهر در ملاء عام اعدام می‌شوند

رییس کل دادگستری استان بوشهر از اعدام در ملاء عام عاملان حادثه دلخراش و تاسف انگیز شهرستان آبپخش استان بوشهر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش ایسنا، حیدر بحرانی افزود: پرونده‌ی عاملان حادثه آبپخش به طور ویژه در محاکم قضایی استان بوشهر پیگیری و هم اکنون با رای دادگاه کیفری استان هردو متهم، محکوم به قصاص درملاء عام درمحل وقوع حادثه شده که پس ازسیر مراحل تجدید نظر و تایید دیوان‌عالی کشور به زودی این حکم اجراء خواهد شد.

وی یادآورشد: علت ارتکاب این گونه جرایم توسط افرادی با سن پایین باید به صورت کارشناسی بررسی و راهکارهای پیشگیری اتخاذ شود.

بحرانی هم‌چنین گفت: در دو ماه اخیر پنج قصاص در ملاء عام در استان بوشهر در شهرستان های جم، دشتستان و گناوه برای عبرت آموزی انجام شده است.

بر اساس این گزارش، در حادثه شهرستان آبپخش براثر تیراندازی دو سارق مسلح موتورسیکلت به سمت موتورسواران و تماشاگران یک مسابقه موتور سواری درحاشیه این شهر، سه نفر کشته و چهار نفر نیز زخمی شدند.

ارسال نظر

  • ناشناس

    چه کار خوبی کردید،این ارسال به شبکه های اجتماعی رو تو شکل جدیدسایت گنجاندید.

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد