گوناگون

ابهام پزشکی قانونی برای قصاص چشم ضارب روحانی ناهی از منکر

پارسینه: پزشکی قانونی پاسخ استعلام دادگاه کیفری استان تهران درباره قصاص چشم ضارب فرزاد فروزش اعلام کرد. براساس نظریه پزشکی قانونی، چشمان ضارب فروزش کاملا سالم بوده و قابلیت اجرای حکم قصاص چشم را دارد.

فارس:با اعلام نظریه پزشکی قانونی درباره استعلام دادگاه کیفری استان تهران در زمینه قصاص چشم ضارب روحانی ناهی از منکر، فرزاد فروزش، ابهاماتی درباره اجرای حکم به وجود آمده است.

پزشکی قانونی پاسخ استعلام دادگاه کیفری استان تهران درباره قصاص چشم ضارب فرزاد فروزش اعلام کرد. براساس نظریه پزشکی قانونی، چشمان ضارب فروزش کاملا سالم بوده و قابلیت اجرای حکم قصاص چشم را دارد. اما در این نظریه پزشکی قانونی یک ابهام وجود دارد و آن این است که با توجه به اینکه چشم فروزش به طور 100 درصد نابینا نشده است، امکان دارد که در زمان اجرای حکم قصاص، رعایت تساوی نشود. حال،‌ باید منتظر ماند تا جلسه محاکمه برگزار شود و دید که با توجه به درخواست شاکی، قاضی چه حکمی صادر خواهد کرد.

حجت‌الاسلام فرزاد فروزش امام جماعت دانشگاه علوم پزشکی تهران شامگاه 16 خرداد امسال در جریان نهی از منکر از سوی چند نفر مورد حمله قرار گرفت که در جریان این اتفاق بینایی چشم راستش را از دست داد.

ارسال نظر

  • ali

    حتما بايد چشم مضروب كاملا نابينا شود تا حكم اجرا شود. اون از ماجراهاي اسيد پاشي كه هر هفته داره اتفاق مي افته! اگر يكبار درست و حسابي احكام اجرا شود ديگه كسي غلط مي كنه باعث نقص عضو مردم شود

  • ناشناس

    به نظر می رسد اقای فروزش علاقه مند است به هر بهانه ای در اخبار قرار گیرد!!
    راستی ایشان کاندید مجلس نشدند؟

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد