گوناگون

پلیس فتا منتشر کرد: جدول وضعیت آلودگی اینترنتی شهرهای کشور در خردادماه

پارسینه: طبق اعلام مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه‌یی (ماهر)، ماه گذشته نیز شهرهای قم، تهران و ایلام با 56، 55 و 46 امتیاز منفی آلوده‌ترین و به طور مشترک هرمزگان، کردستان، چهارمحال بختیاری و اردبیل با دو امتیاز منفی عنوان پاک‌ترین استان‌های اینترنتی کشور را به خود اختصاص داده بودند.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: نگاهی کوتاه به لیست شهرها و استان‌های آلوده به آدرس‌های ارسال‌کننده گویای آن است که در خردادماه سال 91 تهران به عنوان آلوده‌ترین و بوشهر، سمنان و شهرکرد به طور مشترک به عنوان پاک‌‌ترین استان‌های اینترنتی کشور شناخته شده‌اند.

خردادماه امسال در حالی به پایان رسید که استان تهران با 41 امتیاز منفی به عنوان آلوده‌ترین استان اینترنتی کشور شناخته شد و پس از آن آذربایجان شرقی و قم به ترتیب با 36 و 32 امتیاز منفی رتبه‌های دوم و سوم این بخش را به خود اختصاص دادند.

همچنین استان‌های بوشهر، سمنان و شهرکرد به طور مشترک با سه امتیاز منفی عنوان پاک‌ترین شهرهای اینترنتی ایران را از آن خود کردند؛ پس از آن‌ها سیستان وبلوچستان، کرمانشاه و همدان هر سه با پنج امتیاز منفی و کرمان با هفت امتیاز منفی دومین و سومین استان‌های پاک کشور شناخته شدند.



در میان سایر استان‌های کشور ایلام با 29 امتیاز، مازندران و آذربایجان غربی با 20 امتیاز منفی، گیلان و اصفهان با 15 امتیاز، قزوین با 12 امتیاز، گلستان با 10 امتیاز و خراسان رضوی و فارس با 19 امتیاز منفی و کرمان با هفت امتیاز منفی رتبه‌های چهارم تا دهم را از نظر آلودگی به خود اختصاص دادند و از انتها به ابتدا هم رتبه‌های چهارم تا دهم از نظر پاکی را از آن خود کردند.

طبق اعلام مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه‌یی (ماهر)، ماه گذشته نیز شهرهای قم، تهران و ایلام با 56، 55 و 46 امتیاز منفی آلوده‌ترین و به طور مشترک هرمزگان، کردستان، چهارمحال بختیاری و اردبیل با دو امتیاز منفی عنوان پاک‌ترین استان‌های اینترنتی کشور را به خود اختصاص داده بودند.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد