گوناگون

زلزله ۴.۴ ریشتری کردستان را لرزاند + آخرین جزییات از خسارات زلزله

زلزله ۴.۴ ریشتری کردستان را لرزاند + آخرین جزییات از خسارات زلزله

پارسینه: زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۴ درجه در مقیاس ریشتر، استان کردستان را لرزاند.

ساعت ۱۸ دقیقه و ۴۴ ثانیه امروز زلزله ۴.۴ ریشتری کردستان را لرزاند.

مرکز لرزه‌نگاری کشور وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمان این زمین لرزه را ساعت ۰۰ و ۱۸ دقیقه و ۴۴ ثانیه و عمق آن را ۱۰ کیلومتری سطح زمین ثبت کرده است.

مرکز زلزله‌نگاری کشوری، مرکز این زمین‌لرزه را ۳۷ کیلومتری سنندج، ۱۷ کیلومتری شهر شویشه و ۲۴ کیلومتری سروآباد اعلام کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان گفت: طبق آخرین گزارش‌ها یک باب واحد مسکونی در روستای پایگلان سروآباد بر اثر زلزله ۴.۴ ریشتری شهر شویشه (توابع سنندج) تخریب شد.

محمد فلاحی بامداد شنبه اظهار داشت: کانون زمین‌لرزه ۴.۴ ریشتری بامداد امروز، ۱۷ کیلومتری شویشه و بین این شهر و سروآباد بوده است و تاکنون تنها یک باب مسکن روستایی تخریب شده و خسارت جانی از این زمین لرزه اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه تیم‌های ارزیاب هلال احمر برای ارزیابی خسارت احتمالی به محل وقوع زلزله اعزام شده‌اند، اضافه کرد: هلال احمر و اورژانس آماده‌باش هستند و در صورت بروز خسارت، اطلاعات لازم از طریق رسانه‌های رسمی اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد