گوناگون

امروز آخرین مهلت ثبت‏نام کنکور مشترک سراسری و آزاد

پارسینه: مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: امروز آخرین مهلت ثبت‏نام در آزمون مشترک سراسری و آزاد سال 92 است.


حسین توکلی، مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور افزود: ساعت 24 امشب، شنبه 25 آذرماه آخرین مهلت ثبت‏نام در آزمون سراسری و آزاد است.

وی بیان داشت: داوطلبان متقاضی ثبت‏نام در این آزمون باید تا ساعت 24 امشب به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند و تقاضانامه الکترونیکی ثبت‏نام را تکمیل کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: ثبت‏نام و پذیرش رشته محل‌های آزمونی دانشگاه آزاد اسلامی برای سال تحصیلی 93-1392 از طریق سازمان سنجش آموزش کشور انجام می‏شود.

توکلی خاطرنشان کرد: برای سال تحصیلی 93-1392 دانشگاه آزاد اسلامی ثبت‏نام و آزمون مجزایی ندارد و بنابر این داوطلبان علاقه‌مند به انتخاب کدرشته محل‌های با آزمون این لازم است که در آزمون سراسری سال 92 ثبت‏نام کنند.

لازم به ذکر است، آزمون سراسری سال 92 درصبح و بعدازظهر روزهای پنج‏شنبه 30 خرداد، جمعه 31 خرداد و صبح شنبه یکم تیرماه بطور همزمان در حوزه‏های امتحانی سراسر کشور برگزار می‏شود.


منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد