گوناگون

بشار اسد: مواضع سوریه تغییر ناپذیر است

پارسینه: بشار اسد امروز، پنجشنبه با جمعی از احزاب و جنبش های سیاسی و مردمی تونس در دمشق دیدار و درباره آخرین تحولات سوریه، منطقه و جهان بحث و گفتگو کرد.

رئیس جمهور سوریه در این دیدار بر عدم تغییر مواضع سوریه در مقابله با تروریسم تاکید کرد.

بشار اسد گفت: سوریه علاوه بر آنکه در مقابل حامیان منطقه ای و بین المللی تروریسم می ایستد همزمان تلاش می کند به راه حل سیاسی بحران سوریه برسد.

وی در ادامه بر "اهمیت نقش احزاب و جریان های قومی و ملی در رویارویی با جریان های تکفیری و توطئه های خارجی که مردم عرب را مورد هدف قرار می دهند" تاکید کرد.
رئیس جمهور سوریه همچنین بر اهمیت پایبندی به اصول و هویت عربی و ارزش های عربیسم برای رویارویی با تحولاتی که جهان عرب شاهد آن است، تاکید کرد.

بشار اسد در این دیدار با اشاره به تظاهرات مردم تونس در حمایت از مقاومت سوریه گفت: این مساله عمق روابط برادرانه دو ملت سوریه و تونس را نشان می دهد و از مواضع مردم تونس در حمایت از سوریه تشکر می کنیم.

از سوی دیگر، نمایندگان هیات تونسی ضمن اعلام همبستگی مردم تونس با سوریه اظهار داشتند که مقاومت مردم سوریه و همبستگی آنها با ارتش در مقابله با توطئه و دشمنی های خارجی از جمله اسرائیل و غرب که سوریه را به دلیل انتخاب گزینه مقاومت و پاینبدی آن به مسایل اصلی اعراب مورد هدف قرار دادند، بسیار ارزشمند است.

این هیات تونسی همچنین درباره خروج موفقیت آمیز سوریه از بحران این کشور ابراز اطمینان و تاکید کردند که این پیروزی، پیروزی همه اعراب است چراکه سوریه آخرین خط دفاعی اعراب و منافع ملی آنها محسوب می شود.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد