گوناگون

تاکید "عباس" بر لزوم برگزاری انتخابات تشکیلات خودگردان

پارسینه: رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی در کرانه باختری گفت برای احیای مشروعیت تشکیلات باید انتخابات ریاست و مجلس برگزار شود .

محمود عباس گفت مشروعیت تشکیلات خودگردان فلسطینی در حال از بین رفتن است بنابراین باید انتخابات ریاست تشکیلات و مجلس برگزار شود تا مشروعیت آن احیا شود .

عباس در گفتگو با روزنامه الرأی چاپ اردن ،‌ روابط رام الله با امان را عالی توصیف و تأکید کرد هماهنگی بین دو طرف در عالی ترین سطوح است و اردن بیشتر از هر طرف دیگری از مواضع تشکیلات خودگردان فلسطینی حمایت و با رام الله هماهنگی می کند و پادشاه این کشور نیز با همه ظرفیتهای خود حامی تشکیلات است.

عباس در خصوص اظهارات جان کری وزیر خارجه آمریکا که از دستیابی به فرمولی برای ازسرگیری مذاکرات بین دو طرف فلسطینی و اسرائیلی خبر داده است گفت ما گزینه هایی را تعیین خواهیم کرد که حقوق ملت فلسطین را حفظ کند .

وی افزود نخستین گزینه ما برای رسیدن به کشور فلسطینی نیز مذاکره است.محمود عباس گفت موضوع کنفدرالی یا فدرالی را با اردن مطرح نخواهیم کرد زیرا فلسطینیان و اردنی ها یک ملت واحد در دو کشور هستند.عباس تصریح کرد ما از مرحله سرزمین جایگزین برای همیشه عبور کرده ایم و دیگر فلسطینیان به هیچ وجه به اردن مهاجرت نخواهند کرد و ما از پایداری ملت خود به شیوه های مختلف حمایت می کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد