گوناگون

هشدار پوتین به نقض حریم هوایی سوریه

پارسینه: رئیس جمهوری روسیه نسبت به هرگونه نقض حریم هوایی سوریه هشدار داد و گفت: روسیه علیه هر هدفی که برای نظامیان خود خطرناک بداند، از تجهیزات دفاع هوایی استفاده خواهد کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه خبری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین روز پنج شنبه با اعلام این مطلب افزود: 'ما بر موازین بنیادی بین المللی تکیه داریم و هیچکس حق ندارد حریم هوایی کشور مستقل سوریه را نقض کند. مکانیزم پیشگیری از حوادث در هوا با طرف آمریکایی ایجاد شده و بطور موثر عمل می کند.

وی ادامه داد: به همه شرکاء هشدار داده شده و آنها می دانند که سامانه های دفاع هوایی ما علیه هر هدفی که ما برای نظامیان روسی خطرناک بدانیم مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

پوتین همچنین خطاب به بازماندگان نظامیان کشته شده روسیه، گفت: همه ما این رویداد را اندوه شخصی می دانیم و به این دلیل نام شوهران، پدران و پسران شما را نه به عنوان فرمانده کل قوا و رئیس جمهوری بلکه به عنوان شهروند حق شناس و سوگوار روسیه به خاطر این ضایعه ذکر کردم'.

رئیس جمهوری روسیه افزود: کشورمان به نظامیان روسی بازگشته از سوریه افتخار می کند.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد