گوناگون

رسوایی بزرگ جدید برای ارتش رژیم صهیونیستی

رسوایی بزرگ جدید برای ارتش رژیم صهیونیستی

پارسینه: برخی رسانه‌های اسرائیلی از گم شدن دو قبضه اسلحه سربازان ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای شمالی اراضی اشغالی با لبنان در جریان عملیات "سپر شمال" خبر دادند.

به نوشته روزنامه مستقل رای الیوم، به نظر می‌رسد رژیم صهیونیستی به دلیل ناپدید شدن دو قبضه سلاح اتوماتیک سوار بر خودرو‌های زرهی نیرو‌های اسرائیلی مستقر در مرز‌های جنوبی لبنان با یک رسوایی بزرگ مواجه شده است، سلاح‌های مفقود شده از مدل "اف‌ان ام‌آژ" است و حال سوال این است این مسلسل‌ها اکنون کجا هستند و چه کسانی آن‌ها را ربوده‌اند؟ این اسلحه‌ها با غفلت دستگاه‌های کنترل و رصد اسرائیل که از حدود یک هفته قبل در بالاترین درجه آماده‌باش در مرز‌های لبنان مستقر هستند، به سرقت رفته است، حالا اگر این اسلحه‌ها در ضاحیه جنوبی بیروت (زیر نظر حزب‌الله) پیدا شود، چه خواهد شد؟

برخی رسانه‌های عبری زبان جزئیات این موضوع را افشا و اعلام کردند، این دو قبضه سلاح ارتش اسرائیل در مرز‌های شمالی اراضی اشغالی با لبنان به سرقت رفته‌اند.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت در این رابطه نوشت، گروهی از سربازان اسرائیلی یگان توپخانه این ارتش که از حدود یک هفته قبل در منطقه الجلیل در نزدیکی مرز‌ها با لبنان مستقر هستند، دو مسلسل مدل "اف‌ان ام‌آژ" خود را گم کردند، این دو مسلسل متعلق به یکی از خودرو‌های زرهی بوده است که بدون نظارت در منطقه مانده بود.

سربازان اسرائیلی کار جستجوی منطقه را آغاز کردند، همزمان پلیس رژیم صهیونیستی نیز تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کرد.

یک سایت عبری زبان نیز با اشاره به این اتفاق به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد، این اتفاق از نظر امنیتی و نیز از منظر امنیت شخصی سربازان به شدت خطرناک است و تحقیقات در این رابطه در حال انجام است.

به گفته این منبع، در پی این سرقت تدابیر امنیتی در منطقه آغاز و نیرو‌هایی از ارتش در محل حادثه مستقر شدند.

یدیعوت آحارونوت در ادامه نوشت، پلیس اسرائیل رد لاستیک یک موتورسیکلت را که وارد منطقه تجمع سربازان اسرائیلی شده و از مه موجود در منطقه برای سرقت استفاده کرده را کشف کرد.

این روزنامه عبری‌زبان تاکید کرد، سربازان دو ساعت بعد متوجه این سرقت شدند.

رژیم صهیونیستی سه شنبه گذشته عملیات "سپر شمال" را با هدف جستجو و کشف تونل‌های حزب الله لبنان آغاز کرد.

به احتمال قوی، نیرو‌های حزب‌الله که در طول چند روز گذشته در این مرز‌ها از نزدیک از چهره‌های سربازان اسرائیلی و شماره خودرو‌های زرهی و تجهیزات نظامی‌شان عکس و تصویر گرفته‌اند، وارد اراضی اشغالی فلسطین شده و در پیامی شدیداللحن و آشکار برای رژیم صهیونیستی و اهانتی عامدانه نسبت به این رژیم، سلاح‌های سربازان اسرائیلی را برداشته‌اند.

در پی انتشار خبر مفقود شدن دو مسلسل مذکور از روی تجهیزات نظامی اسرائیل این حادثه مورد تمسخر فعالان در شبکه‌های اجتماعی در لبنان و کشور‌های عربی درآمد. این موضوع به صورت هشتگ در شبکه‌های اجتماعی همراه با اظهارات تمسخر آمیز علیه اسرائیل و ارتشش انتشار یافت.
منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد