گوناگون

صدر: امیدوارم قیام کنونی فلسطین، آغازی برای پایان صهیونیست‌ها باشد

صدر: امیدوارم قیام کنونی فلسطین، آغازی برای پایان صهیونیست‌ها باشد

پارسینه: مقتدا صدر رهبر جریان صدر بامداد چهارشنبه در رشته توئیتی به حوادث جاری در فلسطین واکنش نشان داد و ابراز امیدواری کرد که آتش قیام کنونی فلسطینی‌ها، آغازی برای پایان صهیونیست‌ها و نقطه شروع ثبات در تمام منطقه باشد.

صدر در ادامه توئیتش افزود: بسیاری پیش بینی می‌کردند، قیام فلسطین از میان رفته است و از همین رو آمریکا فروش قدس به صهیونیست‌های تروریست را سرعت بخشید و برخی دیگر [از کشورها] به عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی روی آوردند با این خیال که قیام پایان یافته است.

وی خاطرنشان کرد: این بار اما نه تنها با سنگ و نه این قیام فلسطین محدود به غزه شد، بلکه تمام کوی و برزن‌های قدس شریف، رام‌الله و تمام اراضی اشغالی را دربرگرفت.

صدر تأکید کرد: این مسأله همچنین همه افراد معتقد به به آرمان فلسطین و نه صرفا عرب‌ها را شامل شد، به طوری که دامنه حمایت از ملت فلسطین تا اندونزی نیز گسترده شده است.

رهبر جریان صدر ضمن قدردانی از ملت اندونزی برای حمایت از ملت فلسطین، ابراز امیدواری کرد دیگر ملت‌ها هم به کمک فلسطین بشتابند.

در ادامه توئیت صدر آمده است: خداوند را سپاسگزاریم که دشمن صهیونیستی را آشفته و به دور از هنجارهای دینی، اجتماعی، بین المللی و قانونی قرار داد.

وی ابراز امیدواری کرد که آتش قیام کنونی فلسطینی‌ها، آغازی برای پایان صهیونیست‌ها و نقطه شروع ثبات در تمام منطقه باشد.

صدر درپایان با خطاب قرار دادن مردم غزه نوشت: پایان شب سیه سپید است، اشغالگر نابود می‌شود. خداوند یاری گر شماست و ما از شما حمایت می‌کنیم. در کشاکش حمله دشمنان به شما و رسیدن دستان صهیونیست تروریست به سلاح آمریکایی [شما را کاملا] درک می‌کنیم؛ اما [آگاه باشید که] ایمان شما قوی‌تر از هر سلاحی است.

ساعاتی پیش نیز رییس دفتر سیاسی گردان‌های حزب‌الله عراق از دیگر گروه‌های مقاومت در تماس تلفنی با اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس و "زیاد نخاله" دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین آمادگی خود برای حمایت از مجاهدان فلسطینی را اعلام کرد.

اکثر کشورهای جهان حملات بی‌رحمانه و غیرانسانی رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرده و خواهان توقف فوری آن شده‌اند. همچنین در چند روز گذشته ده‌ها تظاهرات در شهرهای مختلف جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه و قدس اشغالی برگزار شده است.

تاکنون در اثر حملات رژیم صهیونیستی، ۲۱۷ فلسطینی شهید و بیش از یکهزار و ۵۰۰ تن دیگر زخمی شدند. نیروهای مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به ادامه تجاوزهای صهیونیست ها و حملات به غزه، اقدام به موشک باران سرزمین های اشغالی کرده است که به دنبال آن ۱۲ صهیونیست تاکنون کشته شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد