گوناگون

پایان تلخ زندگی مشترک دو سلبریتی معروف؛ خیانت، سام اصغری و بریتنی اسپیرز را از هم جدا کرد

پایان تلخ زندگی مشترک دو سلبریتی معروف؛ خیانت، سام اصغری و بریتنی اسپیرز را از هم جدا کرد

پارسینه: جدایی سام اصغری و بریتنی اسپیرز، ۱۴ ماه پس از ازدواج و بعد از اختلافاتی که چند ماه پیش مطرح شد، مورد تایید رسانه‌ها قرار گرفت.

پارسینه : صفحه اینستاگرام People در خبری ناگهانی از جدایی سام اصغری و بریتنی اسپیرز خبر داد. به نوشته این رسانه این دو سلبریتی معروف پس از ۱۴ ماه از تاریخ ازدواج خود از یکدیگر جدا شدند.

این زوج که در سال ۲۰۱۶ در مجموعه موزیک ویدیوی Slumber Party اسپیرز با هم آشنا شدند، در ژوئن ۲۰۲۲ ازدواج کردند. مراسم عروسی آن‌ها که در لس آنجلس برگزار شد و حدود ۶۰ مهمان از جمله درو بریمور، مدونا، پاریس هیلتون و سلنا گومز در آن حضور داشتند.

به گزارش تی‌ام‌زی، اصغری در پی شایعاتی مبنی بر خیانت بریتنی، به خانه‌ای دیگر نقل‌ مکان کرده و احتمالا به زودی تقاضای طلاق می‌کند.

منبع: خبرورزشی

ارسال نظر

  • شیرین صفوی

    آخه این استریپتیز باز ها زندگی زناشویی مگه حالیشون هست !!!!! این زنها افتضاح سر صحنه میرن و حرکات آنچنانی دارن بعد چطور میتونه زندگی سالم زناشویی داشته باشن کدوم احمقی با اینا ازدواج میکنه جز کسی مثل خودشون !!!!!

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد