گوناگون

وقوع حریق در مزارع و باغات شهرستان سامان

وقوع حریق در مزارع و باغات شهرستان سامان

پارسینه: مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری از وقوع حریق در باغات شهرستان سامان خبر داد و اظهار کرد: نیرو‌های امدادی از لحظات اولیه برای اطفای حریق در محل وقوع حادثه حضور دارند.

مرتضی زمانپور از وقوع حریق در باغات شهرستان سامان خبر داد و اظهار کرد: نیروی امدادی از لحظات اولیه برای اطفای حریق در محل وقوع حادثه حضور دارند.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری افزود: حریق کنترل شده، اما به طور کامل مهار نشده است و تلاش برای اطفای حریق در این منطقه ادامه دارد.

وی تأکید کرد: عامل انسانی علت وقوع آتش‌سوزی در باغات و مزارع کشاورزی سامان بوده است، حدود ۷ هکتار از باغات دچار حریق شده و خسارت آتش‌سوزی توسط نیرو‌های حاضر در محل در حال تخمین زدن است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

  • ناشناس

    خجالت نکشید ،اگه حس می کنید جاتون را تنگ کردیم ،اگه حس می کنید جاتون رو گرفتیم ،اگه حس می کنید مثل بختک روی زندگیتون هستیم ،اگه حس می کنید حقتون رو غصب کردیم ،بی رو درواسی بهمون بگید ، ۷۰ میلیون نفریم با رهبر و رئیس جمهورمون می ریم ترکیه ای ،پاکستانی زندگی می کنیم . ، ایران رو برای چی به آتش می کشید . ایران برای خودتون و چند میلیون مهاجر ، هر کاری دوست دارید باهاش انجام بدهید .

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد