گوناگون

تذکر نمایندگان مجلس به رئیس جمهور

تذکر نمایندگان مجلس به رئیس جمهور

پارسینه: نمایندگان محلات و اراک در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کردند چرا در مورد آلودگی هوا که موجب خسارت فراوان جانی،‌علمی،‌مالی و ... به کشور و مردم شده، صرفا تماشاچی شده‌اید و منتظر وزیدن باد و یا آمدن باران هستید.

تذکرات کتبی نمایندگان و مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (سه‌شنبه 26 آذر 98) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران در تذکری به وزیر نفت خواستار تسریع در پرداخت خسارت انفجار گاز در ساختمان جهاد دانشگاهی ارومیه شدند و نیز به رئیس‌جمهور ضرورت توجه به حقوق ایثارگران مطابق قوانین مصوب به ویژه اولویت‌های استخدامی و مزایا را متذکر شدند.

علی مطهری نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر امور خارجه عنوان کرد که علت بی‌تفاوتی وزارت امور خارجه نسبت به محدودیت‌های ایجاد شده برای مسلمانان چین چیست.

علیرضا سلیمی و علی‌اکبر کریمی نمایندگان محلات و اراک در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کردند چرا در مورد آلودگی هوا که موجب خسارت فراوان جانی،‌علمی،‌مالی و ... به کشور و مردم شده، صرفا تماشاچی شده‌اید و منتظر وزیدن باد و یا آمدن باران هستید.

سیدجواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان در تذکری به وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد که چرا زنان قالیباف که بخشی از آنها سرپرست خانوار هم هستند، بیمه نشدند.

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در تذکری به وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد که چرا سبد کالای خانوار با ارز 4200 تومانی تامین نمی‌شود.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد که با پرداخت یارانه معیشتی به جامعه هدف یعنی اقشار کم درآمد و متوسط به وعده دولت در خصوص طرح مدیریت مصرف سوخت عمل کنید. افراد زیادی از اقشار مختلف مردم از عدم واریز یارانه معیشتی به حسابشان گله‌مند هستند. مبادا معیار پرداخت یارانه نقدی را هم یارانه معیشتی قرار دهید.

روح‌الله بابایی صالح نماینده مردم بوئین‌زهرا به وزیر نفت درباره کاهش سهمیه سوخت کامیون‌ها و کافی نبودن مقدار سوخت‌های تخصیص یافته به آنها تذکر داد.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

  • سلام

    (علی مطهری نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر امور خارجه عنوان کرد که علت بی‌تفاوتی وزارت امور خارجه نسبت به محدودیت‌های ایجاد شده برای مسلمانان چین چیست.) وقتی قرار داد 25 ساله با کلی امتیاز نا حق با چین میبندی از بزرگ تا کوچیک هم بهش افتخار می کنید این سوال دیگه معنی نداره جناب مطهری ....

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد