گوناگون

شوکه کننده ترین اتفاق قبل و بعد آرایش+ عکس

شوکه کننده ترین اتفاق قبل و بعد آرایش+ عکس

عکس قبل و بعد آرایش ها همیشه برای مخاطب جذاب بوده اما این بار این عکس قبل و بعد باورنکردی واقعا شوکه کننده است.

همیشه فکر میکردیم بهترین آرایشگران و گریمورها را خانم ها تشکیل می دهند ولی تصاویر تازه منتشر شده از توانایی یک پسر جوان در این حوزه، نظرات را متحول کرد. با نگاه به تصاویر نمناک، متوجه ماجرا می شوید.

آرایشگر چینی معروف به خاطر ویدیوهای باورنکردنی خود که در آن پدربزرگ سالخورده اش را به شخصیت های جوان و الهام گرفته از انیمه تبدیل می کند، توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

با نگاه کردن به عکس‌های زیر، احتمالاً برایتان سخت است که باور کنید مرد سمت چپ و سمت راست دقیقاً یک شخص 66 ساله هستند؛ اما این قدرت آرایش در دستان استاد با استعدادی است که چنین هنرنمایی را نمایان ساخته.

او مدتی است که ویدیوهای مرتبط با آرایش را در شبکه اجتماعی منتشر می کند، اما زمانی که شروع به استفاده از پدربزرگش به عنوان مدل کرد، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت.

تغییرات صورت پیرمرد به قدری قابل توجه است که کسانی که این عکس‌های کنار هم را دیده‌اند باور نمی‌کنند که آن‌ها هردو یک فرد هستند.

قبل-و-بعد-آرایش

آرایشگر-چینی

آرایش-عجیب-غریب

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد