گوناگون

به علت کیفیت پایین فروش اینترنت مخابرات در برخی از استان ها متوقف شد

پارسینه: وضعیت پهنای باند اینترنت مصرفی از سوی شرکت‌های مخابرات استانی در شش استان آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی، کرمان، مرکزی و همدان براساس شاخص‌های تکلیفی در الحاقیه پروانه مخابرات در وضعیت نامطلوب است.

غلامرضا داداش‌زاده معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری گفت: مطابق بازرسی‌ها و ارزیابی‌های به عمل آمده از وضعیت پهنای باند تامین و عرضه شده از سوی شرکت‌های مخابرات استانی، وضعیت نامطلوب پهنای باند اینترنت در این استان‌ها، باعث کاهش کیفیت خدمات ارائه شده به مشترکان شده است.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری افزود: در این مورد تذکر و اخطاریه‌های لازم برای افزایش پهنای باند و توقف فروش سرویس به مشتریان جدید تا زمان ارتقاء پهنای باند داده شده و به منظور جلوگیری از ضرر و زیان مشترکان، پیگیری‌های لازم برای ارتقاء پهنای باند و کیفیت سرویس از سوی شرکت مخابرات ایران در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه جذب مشترک جدید در این وضعیت باعث کم‌فروشی می‌شود، تصریح کرد: ادارات کل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در مناطق 9 گانه بر فرآیند توقف فروش در این شش استان نظارت داشته و در صورت عدم توقف فروش از سوی شرکت‌های مخابرات استانی، ضمن اعمال مقررات مطابق با پروانه اعطایی، پرونده کم‌فروشی تشکیل و به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع می‌شود.

او اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران بایستی پس از رفع مشکلات و ایجاد شرایط مطلوب، نسبت به توسعه خدمات خود و جذب مشترک جدید اقدام کند.

ارسال نظر

  • ناشناس

    اینتر نت در تمامی استانها سرعتش پایین است علت را نمی دانیم فقط اینقدر بگویم که هرچه پایین تر باشد بنفع مخابرات است چون یک ساعت می کشد تا یک برنامه باز شود وبهترین در امد برای مخابرات است فقط مجلس می تواند درخواست کند که پهنای باند را زیاد کند که ان هم مخالف است به چه علت نمی دونیم

  • رضا

    باسلام . من هم در اهواز هستم از ناچاری امدم روی اینترنت مخابرات . روزهای اول کیفیت بدنبود با اینکه قطع و وصلی کوتاه مدت مثل چند ساعت داشت ! اما چند ماهی میشه که واقعا افتضاح شده . موقع بازی والیبال بین ایران و امریکا همین چند ماه پیش 6 روز مارو قطع کرد و هرچی که که تماس میگرفتم فقط جواب سربالا و دروغ دروغ و شکی هم درش نیستکه اشخاصی که جوابگوی ادم هستن توی شرکتهای اینترنتی خیلی دروغ میگن و ادم رو دنبال نخود سیاه میفرستن و میپیچونن . تا ماه دووم رسید دوباره خدانشناسا 2 روز مارو بی دلیل قطع کردن و مدام میگفتن توی منطقه شما مشکل داریم و خرابه ! اخه چیش خرابه ؟ اگر خرابه خب جمعش کنید و خدمات ندید . اینکه نمیشه ملت مغازه دارن به اینترنت کارتخان متصل میکنن . کافی نت دارن یا کل سرگرمی زندگیشون با اینترنته بعد شماها قطع میکنید ؟ این چند روزی هم که قطع میکنه دیگه برنمیگردونه حداقل به روزهای استفادت اضافه کنن معرفت این کار رو هم ندارن . الانم که سرعت دانلودم به 50 درصد کاهش پیدا کرده دیگه نمیدونم زنگ بزنم چی بگم چون هیچ کاری نمیکنن . خدا نسازه برای این شرکتهای اینترنتی که اینقدر اذیت میکنن . شرکته وبسایت واریز پول و شارژ اینترنتش رو بازگذاشته اما کل اینترنت رو از دسترس خارج کرده . جدیدا نمیدونم چیکار میکنن که با فیلترشکن گوگل و ادرسها و مسنجرها بازمیشه اما بدون فیلترشکن بستس و اینترنت کار نمیکنه ! هزارتا راه هم رفتیم برای اینکه این مشکلات برطرف بشه اما نشد که نشد خدا باعث و بانیشو لعنت کنه . آمــــیــن

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد