گوناگون

آخر هفته و پخش «اخراجی ها» از تلویزیون

آخر هفته و پخش «اخراجی ها» از تلویزیون

در سالروز میلاد حضرت رسول (ص) و آغاز هفته دفاع مقدس؛ فیلم‌های سینمایی «محمد رسول الله»، «غریب»، «اخراجی‌ها» و.... پنجشنبه تا شنبه روی آنتن شبکه‌های مختلف سیما می‌رود.

به گزارش پارسینه و به نقل از ایکنا؛ همزمان با میلاد حضرت رسول (ص) و امام جعفر صادق (ع) و آغاز هفته دفاع مقدس فیلم‌های سیما رنگ و بوی مناسبتی به خود می‌گیرد.

شبکه یک 

فیلم سینمایی «غریب» به کارگردانی محمد حسین لطیفی، جمعه ۳۰ شهریور ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

 این فیلم روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در کردستان و شیوه فرماندهی منحصربه‌فرد او در اتحاد مردم و رفع شرایط بحران است. در سال ۱۳۵۸ با آغاز ناآرامی‌ها در کردستان به دست احزاب کومله و دموکرات، محمد بروجردی از طرف امام (ره) مأموریت می‌یابد تا به عنوان فرمانده سپاه کردستان وضعیت را به حالت عادی بازگرداند.

بابک حمیدیان، پردیس پورعابدینی، رحیم نوروزی، حسام محمودی، مهران احمدی، فرهاد قائمیان و هژیرسام احمدی در فیلم سینمایی «غریب» به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله (ص)» به کارگردانی مجید مجیدی شنبه ۳۱ شهریور ساعت ۱۶:۴۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

این فیلم سینمایی از محاصره‌ مسلمانان در شعب ابی‌طالب آغاز می‌شود و سپس به دوره پیش از تولد پیامبر اسلام باز می‌‌گردد. این فیلم رخدادهای پیش از تولد پیامبر اسلام تا ۱۲ سالگی و صحنه‌‌های دوره شیرخوارگی و خردسالی پیامبر را پیش چشم مخاطبان به تصویر می‌کشد.

علی‌رضا شجاع نوری، مهدی پاکدل، محسن تنابنده، مینا ساداتی، ساره بیات، داریوش فرهنگ، رعنا آزادی‌ور و نسرین نصرتی از  بازیگران این فیلم هستند در فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه دو 

فیلم سینمایی «مدرسه پیرمردها» به کارگردانی سیدعلی سجادی‌حسینی، جمعه ۳۰ شهریور ساعت ۰۸:۲۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

 در خلاصه داستان این فیلم خواهیم دید: پسران آقای پاک نهاد مؤسس مدرسه ناشنوایان به بهانه این که پدر به خارج از کشور رفته است می‌خواهند ساختمان قدیمی مدرسه را خراب کنند و جای آن پاساژ بنا کنند. نوه پیشکار آقای پاک نهاد برحسب تصادف درمی‌یابد که او برخلاف گفته پسرانش در جایی نگهداری می‌شود.

سعید پورصمیمی، اکبر عبدی، زنده یاد مهدی فتحی، گوهر خیراندیش، زنده یاد جعفر بزرگی، زنده یاد جمال اجلالی و علیرضا رئیسی در فیلم سینمایی «مدرسه پیرمردها» ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «رحمت عالمیان» به کارگردانی نجده اسماعیل انزور، شنبه ۳۱ شهریور ساعت ۰۲:۲۵ بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. داستان فیلم با بازی رفیق علی احمد، نجاح سفکوتی، عمار شلق، مروان شاهین؛ از دوران عبدالمطلب جد بزرگوار پیامبر اکرم (ص) آغاز می‌شود و بیان‌کننده اتفاقات و حوادثی است که پیش از تولد حضرت محمد (ص) و در زمان عبدالمطلب رخ می‌دهد.

شبکه سه 

فیلم سینمایی «اخراجی ها ۲» به کارگردانی مسعود ده نمکی، جمعه ۳۰ شهریور ساعت ۰۸:۳۰ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

در این فیلم خواهید دید: درگیری شدیدی در منطقه نبرد ادامه دارد. دشمن بیمارستان صحرایی را محاصره می‌کند و همه اخراجی ها و همرزمانشان در پی راهی برای نجات می‌گردند.

اکبر عبدی، جواد هاشمی، حسام نواب صفوی، امین حیایی و محمدرضا شریفی‌نیا در این فیلم بازی کرده‌اند.

شبکه تهران سیما

فیلم تلویزیونی «صدای پای من» به کارگردانی مهرداد خوشبخت، شنبه ۳۱ شهریور ساعت ۹ از شبکه تهران پخش می‌شود.

این فیلم درباره نوجوانی به نام دانیال است که در روستایی زندگی می کند که قهرمان دو آنجا است. او برای نجات دادن یک لاک پشت که شاهین می خواهد آن را در زمین های مین دار باقیمانده از زمان جنگ بیندازد با شاهین یک مسابقه می‌دهد و در نزدیکی محل مین دار پایش روی یک مین می‌رود و دانیال یک پایش را از دست می‌دهد.

مهران احمدی، فرشته سرابندی، مرتضی زارع و پرهام فلاح بازیگران این فیلم هستند.

شبکه نمایش

فیلم سینمایی «شیلات» به کارگردانی رضا میرلوحی، پنجشنبه ۲۹ شهریور ساعت ۱۷ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم خواهید دید: اقدام‌های افشاگرانه خواجه ممد، که فرزندش را در مبارزات با روسای شیلات از دست داده است منجر به خودکشی رییس شیلات می‌شود

زنده‌یاد داود رشیدی، عباس قاجار و حسین شهاب در فیلم سینمایی «شیلات» هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «هوک» به کارگردانی حسین ریگی، جمعه ۳۰ شهریور ساعت ۱۷ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

«هوک» داستان پسری به نام شیرخان را روایت می‌کند که وارد رشته‌ ورزشی بوکس می‌شود و سعی دارد قهرمان این رشته شود.

امیر جعفری، رویا تیموریان، امیرمهدی ژوله، علیرضا جعفری، علی اوسیوند، مهتاب ثروتی، محسن آشتیانی پور، سبحان رخشانی، آرزو تاج نیا و سعید رضایی کیا در فیلم سینمایی «هوک» به هنرمندی پرداخته‌اند.

ارسالی پنجشنبه / «محمد رسول الله» مجید مجیدی روی آنتن می‌رود

فیلم سینمایی «سوغات فرنگ» به کارگردانی کامران قدکچیان، شنبه ۳۱ شهریور ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم خواهیم دید: فرشته سازگار همراه همسرش فرهاد، از خارج وارد تهران می‌شوند. در فرودگاه می‌فهمد که فرهاد زن و بچه دارد و پدرزنش حکم جلب او را به جرم کلاهبرداری گرفته است.

رامبد جوان، شیلا خداداد و مجید صالحی در فیلم سینمایی «سوغات فرنگ» هنرنمایی کرده اند.

فیلم سینمایی «لیلی با من است» به کارگردانی کمال تبریزی، شنبه ۳۱ شهریور ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم خواهیم دید: صادق مشکینی فیلمبردار تلویزیون که خیلی از جبهه و جنگ می‌ترسد برای این که بتواند از صندوق قرض‌الحسنه صدا و سیما وام بگیرد تا خانه نیمه ساخته‌اش را تکمیل کند، باید برای فیلمبرداری فیلمی مستند از اسرای عراقی به منطقه جنگی برود.

پرویز پرستویی، محمود عزیزی، شهره لرستانی، رحمان باقریان، مهدی فقیه، هدایت‌الله نوید و حسین معلومی در فیلم سینمایی «لیلی با من است» هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه امید

فیلم تلویزیونی «اشکنه» به کارگردانی وحید پاکزاد، شنبه ۳۱ شهریور ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

این فیلم داستان بچه‌های دوقلوی شهری است که به روستا می‌روند و با دو کودک روستایی اتفاقاتی را رقم می‌زنند.

زهرا فدایی، منصور گماری، زینب کنجکاو، سجاد رضایی، محمد رنجکش، هستی حیدریان و پوریا رستمی در فیلم تلویزیونی «اشکنه» بازی کرده‌اند.

شبکه افق

فیلم سینمایی «خانه‌ای کنار ابرها» به کارگردانی سیدجلال دهقانی اشکذری، جمعه ۳۰ شهریور ساعت ۱۷ از شبکه افق پخش خواهد شد.

این فیلم قصه‌ای متفاوت از سال‌های دهه ۶۰ را روایت می‌کند. دو مرد جوان، در پوشش رزمندگان دفاع مقدس به در خانه‌هایی که رزمنده‌ای در جبهه‌ها دارند رفته و به بهانه اینکه همرزم فرزندشان هستند و راهی جبهه هستند، از خانواده‌ها پول و امانتی گرفته و آنها را برای خود برمی‌دارند.

حامد کمیلی، هدایت هاشمی، نگار عابدی و آفرین عبیسی در فیلم سینمایی «خانه‌ای کنار ابرها» بازی کرده‌اند.

شبکه فراتر (۴k)

انیمیشن سینمایی «بی پلاک» به کارگردانی اسماعیل یوسفی، جمعه ۳۰ شهریور ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه فراتر پخش خواهد شد.

«بی پلاک»، با موضوع دفاع مقدس، زندگی شهید ابراهیم هادی و همسنگران سلحشور وی و دلاورمردان عرصه جنگ را به تصویر می‌کشد و فرهنگ ایثار و شهادت را در رخدادهای کانال کمیل تا لحظه شهادت آنها به نمایش می‌گذارد.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد