گوناگون

ارغوان: محرومیتی که برایم در نظر گرفتند اشد مجازات بود

پارسینه: بازیکن ملی پوش ذوب‌آهن گفت: محرومیتی که کمیته انضباطی برایم در نظر گرفت، اشد مجازات بود.

روزبه اغوان در مورد محرومیت یک جلسه‌ای از همراهی ذوب‌آهن اظهار داشت: این تصمیمی که فدراسیون گرفته است و باید احترام بگذاریم، اما فکر می‌کنم اشد مجازات را برایم در نظر گرفته‌اند، چون در صحنه‌ای که با بازیکن حریف درگیر شدیم، من واقعا مقصر نبودم و تنها می‌‌خواستم توپ را از بازیکن حریف بگیرم و بازی را شروع کنم، اما او ضربه‌ای به من وارد کرد.

وی گفت: داوری بازی هیچ مشکلی نداشت و من هم به هیچ وجه دنبال درگیری نبودم. شاید قسمتی در این حکم بوده است. در هر صورت اعتراضی ندارم، اما باشگاه درخواست داده است که فیلم بازی مجددا بازبینی شود.

بازیکن ملی پوش ذوب‌آهن عنوان کرد: ما دوست داریم که بازی‌ها طبق قانون و بدون حاشیه برگزار شود، اما حالا وقتی برخی بازیکنان و مربیان می‌خواهند این اتفاق نیفتد، فدراسیون باید با آنها برخورد کند.

ارغوان با اشاره به شرایط ذوب‌آهن گفت: روند رو به رشدی داریم و همه تلاش می‌کنند که ذوب‌آهن به جایگاه اصلی خود بازگردد. من هم با تیم هماهنگ شده‌ام و سعی می‌کنم آنچه مربیان می‌خواهند را به نمایش بگذارم.

دیدار ذوب‌آهن و هفت الماس قزوین با حاشیه هایی همراه بود که کمیته انضباطی فدراسیون روزبه ارغوان را به یک جلسه محرومیت از مسابقات محکوم کرد. وی فردا مقابل استقلال قشم غایب است.

بازی بدون تماشاگر و محرومیت دو نفر از اعضای کادرفنی از دیگر احکام انضباطی برای تیم بسکتبال ذوب‌آهن بود.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد