گوناگون

چهره‌ی مسافران آسیای مرکزی در رده زیر ۱۷ سال دختران در کرج مشخص شد

چهره‌ی مسافران آسیای مرکزی در رده زیر ۱۷ سال دختران در کرج مشخص شد

پارسینه: به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون 25 لغایت 27 خردادماه انتخابی تیم ملی زیر 17 سال دختران جهت اعزام به مسابقات آسیای میانه 2023 به میزبانی شهرستان کرج برگزار گردید.

25 بازیکن در این انتخابی از میان نفرات برتر اردوهای استعدادیابی مناطق و همچنین مدال آوران المپیاد استعدادهای برتر سال 1401 دعوت شده بودند.

مسابقات ابتدا به صورت دوره ای و سپس تک حذفی برگزار شد که در پایان آیدا عنایتی از خراسان رضوی اول، زهرا رباطی از تهران دوم و فاطمه واعظیان از شاهرود، یگانه مرادی از تهران به مقام سوم مشترک دست یافتند.
بنابراین آیدا عنایتی و زهرا رباطی جواز حضور در بازی های آسیای میانه را که مقرر است در مردادماه در تاجیکستان برگزار شود را بدست آوردند.

لازم به ذکر است خانم فریبا مددی نایب رئیس فدراسیون بدمینتون با حضور در سالن مسابقات در کرج، از نزدیک به تماشای رقابت بدمینتون بازان پرداخت.

همچنین در رده ی زیر 15 سال دختران آیسان زارعی از آذربایجان شرقی و یکتا خوگر از البرز در انتخابی اردیبهشت ماه در قم توانسته بودند جواز حضور در بازی های آسیای میانه را بدست آورند.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد