گوناگون

نیمی از مردم انگلیس سرطانی می شوند

پارسینه: براساس بررسی های صورت گرفته توسط ˈمرکز تحقیق سرطان انگلیسˈ، با توجه به افزایش سن و رو به افزایش نهادن شمار افراد مسن سال در این کشور، احتمالا 50 درصد انگلیسی ها درآینده، در دوره ای به بیماری سرطان مبتلا خواهند شد.

به گزارش پارسینه، مرکز تحقیقات سرطان انگلیس در این پیش بینی بدبینانه که روز چهارشنبه منتشر شد، هشدار داده است که انگلیس با این بحران مواجه خواهد شد مگر آنکه از هم اکنون برنامه جامعی را برای این مساله در نظر بگیرد.

این مرکز تحقیقاتی پیشتر در گزارشی پیش بینی کرده بود که در آینده از هر 3 انگلیسی یک نفر به بیماری سرطان مبتلا خواهد شد.

ˈهارپل کومارˈ مدیر اجرایی مرکز تحقیقات سرطان انگلیس گفته است: ما طولانی تر عمر می کنیم که معنای آن است احتمالا با مشکلات مرتبط با طول عمر بیشتر مواجه خواهیم شد.

وی افزود: برای مقابله با این بحران در پیش رو نیاز به برنامه ای جامع در چارچوب بهداشت عمومی انگلیس داریم و اگر این مساله صورت نگیرد ، نتیجه آن شیوع بیماری سرطان در آینده خواهد بود.

به گفته وی، براساس پیش بینی های صورت گرفته تا سال 2030 میلادی، هر ساله، یکصد هزار نفر به شمار مبتلایان به سرطان در انگلیس افزوده خواهد شد .

ˈپیتر ساسنی ˈ از دانشگاه ˈماری کوئینˈ لندن که این کار تحقیقاتی را هدایت کرده، معتقد است که افراد بالای 65 سال در انگلیس بیش از سایر افراد در معرض خطر سرطان قرار دارند چرا که نرخ سرطان به میزان زیادی با طول عمر افراد ارتباط دارد.

وی افزود: البته این آمار به معنای آن نیست که الزاما شانس افراد برای گرفتن سرطان در آینده پنجاه - پنجاه خواهد بود زیرا کشیدن سیگار، نوشیدن مشروبات الکلی و وزن نیز ازعوامل تشدید کننده ابتلا به این بیماری هستند.


ایرنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد