گوناگون

فال روزانه یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰

فال روزانه یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰

پارسینه: فال روزانه یکشنبه ۱اسفند ۱۴۰۰ را در ادامه ببینید.

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال یکشنبه ۱ اسفند۱۴۰۰ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ )

این روزها مورد انتقاد و سرزنش قرار می‌گیری. اما نباید ناراحت باشی چون همه اینها از روی دوست داشتن و علاقه زیاد به توست. هر انسانی وقتی کسی را دوست داشته باشی و نگران آینده او باشد، عکس‌العمل‌های متفاوتی نشان می‌دهد.

موقعیت‌های درآمدسازت را یکی پس از دیگری از دست می‌دهی و هنوز در استراحت به سر می‌بری!! استراحت وقتی معنی دارد و لذتبخش خواهد بود که در پی یک دوره کار و تلاش سخت باشد. برای کسی که هیچ کاری نکرده باشد، استراحت هم لذتی نخواهد داشت.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

تمرکز شما امروز روی انجام دادن کارهایی است که قبلا قول آنها را داده بودید و ممکن است به سختی کار کنید تا جاییکه باعث شوید سهوا دوستان تان را نادیده بگیرید. وای به حال کسی که سر راه شما بایستد چرا که آماج تمام ناامیدی های شما خواهد شد مخصوصا اگر شما ندانید که چگونه باید همه کارها را انجام دهید. بهترین سیاستی که می توانید اتخاذ کنید این است که کارها و پروژه های بزرگ تان را به وظایف کوچک تقسیم بندی کنید و یکی را پس از دیگری انجام دهید. تنها راه برای رسیدن به هدف تان این است که گام هایی کوچک اما با تعمق و تامل بیشتر بردارید!

امروز را از لاک تان بیرون آیید و کمی به اطراف سرک بکشید. اگر می خواهید به هدف دلخواهتان برسید باید راههای گوناگون را امتحان کنید. خوشبختانه شما فرد قدرتمندی هستید و توانایی های بالایی دارید، پس با اعتماد به نفس کافی و اقتدار به دیگران نزدیک شوید و ببینید که آنها برای شما چقدر ارزش قائل اند. حال وقت آن است که بنشینید و به رابطه عاطفی خود عمیق تر فکر کنید و آن را از زاویه دید دیگری بررسی کنید. اگر احساس می کنید که محدود شده اید و فضایی برای رشد ندارید، بهتر است چند قدم به عقب بردارید. در مورد مسئله ی خانوادگی اگر شما تنها کسی هستید که باید تصمیم نهایی را بگیرد بهتر است آمادگی لازم برای شنیدن حرف های تند دیگران را داشته باشید، فریب این خیال که می توانید همیشه تمام مردم را خوشحال کنید نخورید. در مورد یک خرید یا فروش شک و تردید به خود راه ندهید که با تردید در تله می افتید.

از کسی پولی قرض کره‌اید، اما امروز اگر حتی از زیر سنگ هم شده این پول را فراهم کنید، چرا که اگر پول این فرد را ندهید، آبروی‌تان به باد خواهد داد. غصه گذشته‌ها را نخورید و مطمئن باشید که آینده شادی و شادکامی را برای شما رقم خواهد زد. احتمال زیادی وجود دارد که میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان دلخوری ایجاد شود. ایده‌های خلاقانه‌ای به ذهن شما رسیده است. مطمئن باشید که اجرای این ایده‌ها دستاوردهای چشمگیری را برای شما به دنبال خواهد داشت. رفتار و کارهای پسندیده‌ شما امروز در نظر اعضای خانواده جلوه خواهد کرد.

فال روزانه فردا اردیبهشت (یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ )

به گذشته نباید بیش از اندازه بها داد. نباید اجازه داد که حوادث گذشته، زندگی حال و آینده تو را تحت تاثیر قرار دهد. روزهای خوبی در پیش داری به شرط اینکه به بهترین شکل از آنها استفاده کنی.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

پولت را در راهی خرج کن که برایت مفید باشد. خرج تراشی بیهوده نه تنها چیزی عایدت نمی‌کند بلکه پس از مدتی تو را درگیر مشکل هم خواهد کرد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز بیش از روزهای دیگر امکان این را دارید که اهل عمل باشید. رویاهای شما اهمیت کمتری از کارهایتان ندارند اما شما بیشتر به فکر این هستید که چگونه آنها را حتما به تحقق برسانید. چشمان تان را به افق دوردست بدوزید. مهم نیست که چقدر مانع سر راه شما را گرفته است. تصمیمات استوار شما یکی از عالی ترین نقاط قوت شماست. تمرکز کردن روی اهداف می تواند بهترین ضمانت برای رسیدن به آنها باشد.

فردی در نزدیکی شما است که دوست دارد به شما نزدیک تر شود. اگر این اجازه را به او ندهید، مطمئنا درگیری هایی میان تان رخ خواهد داد. بهتر است قبل از هر تصمیمی خوب فکر کنید. شاید لازم نباشد که او را برای همیشه از زندگی تان بیرون برانید. او قصد بدی ندارد، تنها می خواهد به شما نزدیک تر شود اما راهش را نمی دهد. در محیط کار نیز اگر می خواهید به موفقیت های بالاتری دست یابید باید سطح دقت و در عین حال خلاقیت تان را بالا ببرید و شجاعت این را نیز داشته باشید که ایده های خود را با صدای بلند بیان کنید. شما می خواهید بدون آن که طرف مقابلتان را در جریان بگذارید وارد عمل شوید و به نگرانی های او رسیدگی و آن ها را برطرف کنید، مشکل اینجاست که حتی اگر با دقت هم به حرفهایش گوش دهید بازم هم مجبور به گرفتن تصمیمی بحرانی می شوید و او را خواهید رنجاند، بهتر است اول تصمیم خود را توضیح دهید و سپس قدم پیش بگذارید.عاقلانه رفتار کنید

روز را با انرژی و نشاط شروع کرده‌اید و تا پایان روز شاداب و سرزنده خواهید بود. چشم‌ از دارایی‌های‌تان بر ندارید و بیشتر از همیشه مواظب حساب‌و‌کتاب‌های‌تان باشید. در غیر این صورت پولی که با هزار و یک زحمت بدست آورده‌اید را از کف خواهید داد. دوستان و آشنایان برای حل مشکلی که امروز با آن روبرو هستید به کمک شما می‌آیند. محبت دوستان را بدون پاسخ نگذارید و به دنبال فرصتی برای جبران لطف اطرافیان باشید. احتمال زیادی وجود دارد که گرفتار عشقی ناگهانی و غیرمنتظره شوید. اجازه ندهید این عشق شما را سردرگم کند و به گونه‌ای رفتار نمایید تا شعله‌های آن برای همیشه در دل و جان‌تان شعله‌ور بماند. به خودتان وعده‌داده‌اید تا فرصتی از امروز را به انجام کارهای موردعلاقه‌تان بپردازید و حسابی تفریح کنید، امروز این فرصت فراهم می‌شود و از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و حسابی تفریح کنید. یکی از دوستان امروز از اخلاق و رفتار شما تعریف‌های زیادی میکند، از این تعریف‌ها به خود مغرور نشوید و به خاطر داشته باشید که افتادگی راز نفوذ به دل‌ مردم است.

فال روزانه فردا خرداد (یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ )

در برخورد با دوست و یا همسرت باید از مسائل روزمره فاصله بگیری. گریز زدن به فضایی عاطفی و رمانتیک نمک زندگی را بیشتر می‌کند. زندگی بدون عشق و عاطفه، سرد و یخ‌زده خواهد بود.

بعد از کار زیاد و تنش‌های روزمره، کمی استراحت برای تو ضروری است تا دوباره به وضعیت روحی و جسمی متعادل برسی و آرامشت را بازیابی.

وقتی اوضاع اقتصادی تو خوب است اینهمه تلاش و کوشش برای چیست؟؟ چیزهای مهمتر از کار و پول وجود دارد که تو باید آنها را هم در برنامه زندگی‌ات دخیل کنی. بهتر است کمی به خود و احساساتت برسی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

ممکن است امروز موضوع احساسی برایتان بوجود بیاید و شما احساس کنید در پیشبرد این شرایط ناشیانه رفتار می کنید. در این موقعیت شما نباید خود را زیر سئوال ببرید. برعکس ممکن است شما در این موقعیت کاملا از خودتان مطمئن باشید. مسئله این است که شما می خواهید این جریان را در یک سطح معقول و منطقی نگاه دارید با این حال احساسات دیگران هم در این جریان دخیل می شود. پایداری شما برای قوت و شدت این جریان تنها اختلاف را افزایش می دهد. بنابراین آرام باشید و اجازه دهید که فعل و انفعالات تان شما را به هر کجا می خواهند ببرند. حتی اگر باعث شود احساس ناخوشایندی به شما دست دهد.

اخیرا کمی احساس خستگی می کنید. بهتر است زمانی که بدن شما نیاز به استراحت دارد، از آن کار نکشید. شاید نیازی نباشد که در تمام مراسم و میهمانی ها شرکت کنید، گاهی هم باید تنها باشید و انرژی لازم را برای خود ذخیره کنید. به پیغام هایی که از بدن تان به شما منتقل می شود، دقت کنید و سلامت خود را در اولویت قرار دهید. اگر می خواهید رابطه شما با شریک زندگی تان خراب نشود، بهتر است از صحبت کردن در مورد مشکلاتتان در حال حاضر خودداری کنید. اگر بتوانید در زمانی مناسب که هر دو آرام و مهربان هستید، با یکدیگر گفتگو کنید، همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. به شراکت اخیر خود فکر کنید و آن را به بهترین نحو به ثمر برسانید. ناراحتی و دلخوری اخیرتان باعث برهم خوردن دوستی هایتان می شود، بهتر است مهربان تر رفتار کنید. شما آنقدر عاقل هستید که هر حرفی را که می شنوید زود باور نکنید و عکس العمل نشان ندهید، متاسفانه این اواخر تحت تاثیر حضور شخصی در زندگی تان پشت سرهم دست به کارهای اشتباه می زنید.

شخصیت باثباتی ندارید و اطرافیان آن‌گونه که بایدوشاید روی شما حساب باز نمی‌کنند، اجازه ندهید اوضاع از چیزی که هست بدتر شود و از امروز به فکر ایجاد تغییرهای اساسی در شخصیت خود باشید. یکی از اطرافیان به شما کمک می‌کند و شرایط افزایش درآمد‌تان را مهیا خواهد کرد. فردی که اعتماد زیادی به ایشان دارید امروز به شما ثابت می‌کند که لیاقت اعتماد‌تان را ندارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با چشم بسته به افرادی که نمی‌شناسید، اعتماد نکنید. فرصت مناسبی برای عشق و عاشقی پیش‌روی شما قرار می‌گیرد. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید عاشقی کنید. همیشه نگران حل مشکلات دوستان و آشنایان هستید و قلب‌تان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که زحمت‌های شما ‌بی‌نتیجه نخواهد ماند و اطرافیان نیز در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. به رغم اینکه علاقه زیادی به حضور در جمع دارید، امروز احساس تنهایی می‌کنید و ترجیح می‌دهید با خودتان خلوتی داشته باشید. از فرصتی که برای تنهایی پیدا می‌کنید حسابی لذت ببرید و به تفکر و آینده‌نگری مشغول شوید.

فال روزانه فردا تیر (یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ )

تو در راه عشق، برای دوستانت خودت را فدا می‌کنی اما آنها هیچ وقت نمی‌فهمند و روزی به خودشان می‌آیند که دیر شده و تو را از دست داده‌اند. اما دلگیر نباش چون به زودی با کسی آشنا می‌شوی که قدر تو را می‌داند و به تو کمک خواهد کرد.

هوشیاری تو به مسائل مالی نظر دیگران را جلب می‌کند. برخی فکر می‌کنند با این هوشیاری می‌شود همه درهای غیرممکن را باز کرد، اما چنین نیست. برای رسیدن سود اقتصادی قابل توجهی که در پیش رویت قرار خواهد گرفت، باید تلاش زیادی بکنی.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

با وجود اینکه اغلب شما آدم حساس و عاطفی هستید اما امروز احساسات شخص دیگری است که یک موقعیت حساس را بوجود می آورد. ممکن است آرزو کنید که کاش دیگران بیشتر مراقب سخن گفتن خود باشند چرا که بعضی از حرف های آنان ممکن است برای تان مضر باشد. در ذهن شما راه های خوب و مناسبی وجود دارد تا روابط تان را به تعادل همیشگی خود برگرداند. با این حال زمانیکه ظاهر هر چیزی مشخص باشد شما راحت تر می توانید برای مشکلات تان راه حل مناسبی پیدا کنید.

وقت تان را با افرادی که نمی خواهند تغییری به طرز تفکرشان دهند، تلف نکنید. امروز از آن روزهایی است که اگر مراقب نباشید، زمان زیادی را بیهوده با بحث کردن با دیگران تلف خواهید کرد. اگر فکر می کنید راهی که انتخاب کرده اید، راه درستی است، شک نکنید و به مسیرتان ادامه دهید. اگر دیگران هم خواستند در مقابل راه شما سنگ بیاندازند، مانع آنها شوید. به فردی از ته قلب تان علاقمند شده اید، اگر می خواهید به آنچه آرزو دارید، برسید باید کمی تلاش تان را بیشتر کنید. مطمئن باشید که این کار ارزشش را دارد. از شکست خوردن و از اینکه تلاش های تان زود به ثمر نرسد نگران هستید، در حال حاضر وقت آن نیست که کارهای که انجام داده اید را تجزیه و تحلیل کنید. در مورد مسائل کاری فعلا همان روندی را که پیش گرفته بودید را ادامه دهید. به موفقیت های خواهید رسید که فرا تر از تصورتان خواهد بود. در هنگام بروز مشکل یا مشاجره ای در ابتدا دست و پاچه گیری به سراغ تان می آید.

مشکلی که امروز با آن روبه‌رو می‌شوید را به کمک اعتماد‌به‌نفس سرشاری که دارید از سر راه بردارید. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده نیز زندگی را با اعتمادبه‌نفس بیشتری در پیش بگیرید. کارهای زیادی روی سرتان آوار می‌شود و فرصتی برای استراحت پیدا نخواهید کرد. اجازه ندهید حجم زیاد کارهای امروز شما را از میدان به در کند و به هر قیمتی که شده روز را با خرسندی به پایان برسانید. قرار است کالای باارزشی بخرید. امروز زمان مناسبی برای این خرید فراهم می‌شود. از این فرصت استفاده کنید و با خرید این کالا، روحیه‌ خود را بهبود بخشید. روی موفقیت یکی از اعضای خانواده حساب‌ باز کر‌ده‌اید و توقع‌های زیادی از ایشان دارید، اما امروز به این نتیجه می‌رسید که این توقع‌ها بی‌جا است و نباید انتظار بیش‌ازحدی از این فرد داشته باشید و او را تحت فشار قرار دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان از بی‌توجهی‌های شما به ایشان خسته و افسرده است. عشق بی‌پایان خود را به وی ثابت کنید و امروز توجه بیشتری به ایشان داشته باشید. اهمیت بیشتری به توانمندی‌ها و استعداد خود بدهید. عازم سفر هستید. در این سفر با فردی آشنا می‌شوید و رفاقت بلندمدتی میان شما و این فرد شکل می‌گیرد.

فال روزانه فردا مرداد ( یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ )

ترس از ریسک کردن باعث می‌شود تا فرصت‌های خوبی را از دست بدهی! باید با جرات و جسارت و با اعتماد به نفس کامل طرف مقابلت را انتخاب کنی. در این صورت وارد یک زندگی عاشقانه و بسیار دلچسب می‌شوی.

استعدادهای خوبی داری که اگر از آنها خوب استفاده شود تو را به قله‌های بلند موفقیت خواهد رساند و گنجی در درون خانه توست که باید آن را کشف و استخراج کنی وگرنه فقیر و محروم خواهی ماند.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز شما تبدیل به یک آدم بسیار سخت گیر و جدی می شوید همچنانکه ماه وارد ششین خانه "نظم و ترتیب" شما می شود. شما از سایر همکارن تان می خواهید که حداکثر تلاش شان را بکار ببرند و به تعهداتی که قبلا داده اند عمل کنند. اما احتمالا استانداردهای شما با دیگران بسیار متفاوت است. با وجود همه این سخت گیری ها شما اعتقاد دارید که آدم بسیار ملایمی هستید که با دیگران براحتی کنار می آیید. به یاد داشته باشید کوشش برای رسیدن به کمال هر چیزی قابل تقدیر است؛ اما اول مطمئن شوید که برای خودتان به عنوان یک انسان وقت گذاشته اید.

شما امروز احساس قدرت می کنید، گویی که قله ای را فتح کرده اید. یادتان باشد که دیگران نیز در موفقیت شما نقش بسزایی داشته اند پس آنها را در این شرایط نادیده نگیرید. شاید بیان ابراز احساسات تان بتواند شرایط را کمی پیچیده تر کند اما بیان افکارتان هیچ مشکلی بوجود نخواهد آورد. پس در به اشتراک گذاشتن آنها با دیگران هراسی به دل راه ندهید. خودتان را تنها درگیر آنچه در ظاهر رابطه تان اتفاق می افتد، نکنید. شما باید آنقدر عاقل باشید که بتوانید سطح های عمیق تری از خودتان را ببینید. با کمی تجربه و تحلیل همه چیز برایتان روشن خواهد شد. در مورد موضوع پیش آمده تصمیم گیری زیاد برایتان ساده نیست، شما بیشتر تمایل دارید قبل از اینکه به طور یک جانبه دست به عمل بزنید از احساسات افراد دیگر هم آگاه شوید، نسبت به خواسته و آرزوهای خودتان بی توجه نباشید همیشه نباید نظر دیگران در اولویت باشد، کمی به خودتان وقت بدهید تا بتوانید تصمیم درست را بگیرید.

امروز فکرهای نگران‌کننده‌‌ای به سراغ شما می‌آید، به این افکار بها ندهید و تفکرات منفی را از ذهن خود دور کنید. اهل عمل نیستید و با مشکلات روبرو نمی‌شوید، این روحیه را کنار بگذارید و از مواجهه با مشکلات هراسی نداشته باشید. پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود و بهتر است قسمتی از این پول را برای روز مبادا پس‌انداز کنید. فرصتی از روز را به بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و از هم‌صحبتی با اهل منزل لذت ببرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز نقشه‌های عاشقانه‌ای برای شما در سر دارد و می‌خواهد شما را مهمان عشقی گرم و آتشین کند. با تمام وجود پذیرای این عشق باشید و شب و روزی عاشقانه و سرشار از محبت را تجربه نمایید. ایده‌های زیادی در ذهن دارید اما تاکنون برای انجام این ایده‌ها آستین بالا نزد‌ه‌اید، امروز زمان مناسبی است که به ایده‌های خود جامه عمل بپوشانید. فردی که به او پول قرض داده‌اید، امروز قرض خود را پرداخت می‌کند. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید.

فال روزانه فردا شهریور ( یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ )

دوست و یا همسرت، به زودی رفتارهای عجیبی از خود نشان می‌دهد. او تمرکز تو را بهم زده و ناراحتی‌هایش را بی‌مورد سر تو خالی می‌کند. به جای اخم کردن و غر زدن، بهتر است علت را جویا شوی و با او همدردی کنی.

تلاش و فعالیتهای اقتصادی تو به گونه‌ای شده که هر مانعی را می‌توانی با توانایی و اقتدار کامل از بین ببری. تنها ممکن است بعضی سهل‌انگاری‌های تو در مواقع حساس روند صعودی‌ات را کند کند پس باید هشیار باشی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

شما قبلا تمام وظایف تان را انجام داده اید و الان آماده اید که استراحت کنید و به خودتان خوش بگذرانید. اما منتظر دعوت دیگری نشوید؛ کاری را انجام دهید که می دانید به شما کمک می کند تا خلاقیت خود ا به نمایش بگذرانید و به روش خودتان تفریح کنید. دیگران ممکن است امروز قصد تفریح نداشته باشند؛ پس زیاد جالب نیست که وقت تان را برای شراکت با آنها هدر دهید. اگر به شخصی مانند خودتان ملحق شوید بهتر است. اگر نشد حداقل می توانید برای خودتان برنامه ریزی کنید و بدین وسیله تا حد امکان از یاس و دلشکستگی جلوگیری کنید.

یادتان باشد که تحت هر شرایطی از دوستان تان حمایت کنید زیرا وفاداری شما تنها در شرایط سخت امتحان می شود. رابطه عاطفی شما دچار تغییراتی خواهد شد. اگر این تغییرات احساس منفی به شما منتقل کرد، سعی کنید در مورد آن با شریک زندگی تان گفتگو کنید. برای ایجاد تغییرات مثبت هیچوقت دیر نیست، پس درنگ نکنید. شاید یک مسافرت کوتاه بتواند روحیه شما را به بهترین شکل تغییر دهد و ایده های زیادی را به ذهن تان منتقل کند که در پیشرفت کاری شما نیز موثر باشد پس نگران کارهای عقب مانده تان نباشید و با خیال راحت به تفریحات تان برسید. هوشیار باشید ممکن است همه چیز در ظاهر خیلی عالی به نظر بیاید اما واقعیت اینطور نیست، مدتی صبر کنید تا بفهمید طرف مقابل تان می خواهد چه بکند بعد با عقل خود و طبق برنامه هایتان پیش بروید. عشق در روز های نامساعد زندگی به دادتان خواهد رسید امیدتان را هیچ وقت از دست ندهید و درها را به روی خودتان نبندید.

بد اطرافیان را نخواهید و همیشه بهترین آرزوها را برای آشنایان داشته باشید. پس‌انداز خود را راکد و نگذارید و امروز سرمایه‌گذاری مطمئنی انجام دهید. این سرمایه‌گذاری زودتر از چیزی که فکرش را بکنید نتیجه خواهد داد و زمینه افزایش درآمد شما را به دنبال خواهد داشت. یکی از اعضای خانواده به دستاورد مهمی در زندگی رسیده ‌است و امروز به دلیل رسیدن به این دستاورد، از وی قدردانی می‌شود. در اولین فرصت این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و به وی ثابت نمایید که این موفقیت‌ها زمینه افتخار و سربلندی شما را فراهم کرده است. مدت‌ها است که آرزوی دیرینه‌ای در دل دارید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و این آرزوی دیرینه تحقق پیدا می‌کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان با انجام کار پسندیده‌ای، زمینه رضایت و خوشنودی شما را فراهم خواهد کرد. از عشق‌زندگی‌تان برای انجام این کار تشکر کنید و به ایشان ثابت نمایید که قدردان تلاش‌های وی هستید. یکی از اعضای منزل یا آشنایان نزدیک شما در خطر است و اگر امروز مواظب ایشان نباشید، صدمه‌ای به وی وارد خواهد شد. در نتیجه امروز را تا می‌توانید بیشتر از همیشه در کنار اعضای خانواده باشید و شش‌دانگ حواس‌تان را جمع کنید تا کسی آسیب نبیند. یکی از اطرافیان رفتار ناپسندی با شما انجام می‌دهد و حسابی دلخور می‌شوید. دلیل این رفتار را از این فرد جویا شوید و ناراحتی خود را به ایشان منتقل کنید.

فال روزانه فردا مهر ( یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ )

تو فقط به فکر منافع و خواسته‌های خودت هستی و انتظارداری که او هم بدون چون و چرا و با قربون صدقه همه چیز را بپذیرد. بهتر است او را هم به حساب بیاوری و کمی برایش ارزش و احترام قائل باشی.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

پیش بینی وضع هوا فردا ۱ اسفند ۱۴۰۰ / برف و باران در ۱۴ استان

پیشنهادی کاری و یا تحصیلی مطرح می‌شود که ظاهرا در آینده سود مالی خوبی برایت خواهد داشت. بهتر است از اول شرایط و توقعاتت را مطرح کنی تا بعدها مشکلی پیش نیاید.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

اگر چه شما همیشه به عنوان یک مصلح شناخته می شدید ممکن است وسوسه شوید که امروز کمی در دردسر بیفتید. اگر احساس می کنید که امروز از شما تقدیر نمی شود احساسات و عصبانیت تان می تواند خون تان را به جوش بیاورد و فوران کند. بخشی از یک پیشرفت متقابل بودن می تواند خوشایند باشد اما اگر دیگران زمان این را نداشته باشند که شما را درک کرده و بفهمند شما که هستید و چه کار می کنید احساس بدی به شما دست می دهد. با این وجود غصه خوردن و تمارض کردن راه خوبی نیست که دیگران را متوجه خود کنید؛ وضعیت خود را مشخص کنید و تسلیم نشوید؛ اما سعی نکنید که در این راه شخص دیگری را مقصر بدانید و سرزنش کنید.

یادتان باشد که اطرافیان تان از چهره شما می توانند حال درون تان را دریابند پس سعی نکنید ناراحتی های خود را از دیگران، به خصوص در چنین روزی، پنهان کنید. با به اشتراک گذاشتن احساسات تان با دیگران، احساس راحتی بیشتری خواهید کرد. شما فرد قوی هستید بنابراین از آن برای پیشرفت خود استفاده کنید. اگر به دنبال شادی در رابطه عاطفی تان هستید، خود باید تغییراتی را در آن ایجاد کنید. اگر چه این هدف در کوتاه مدت مسیر نیست اما غیر ممکن هم نمی باشد. با عشق زندگی تان و همچنین نسبت به رفتارهای خود صادق باشید تا اتفاقات مثبت رخ دهند. روحیه انعطاف پذیری خود را نیز افزایش دهید تا سختی های زندگی برایتان آسان شود. درمورد مسئله ای کاری بهتر است به جزئیات فراوانی که حائز اهمیت است بیشتر توجه کنید، شما معمولا خیلی راحت مسئولیت هایتان را یکی یکی انجام داده و بعد به سراغ کار بعدی می روید، اما این روزها نمی توانید به راحتی تشخیص دهید که اولویت ها چیست، این همه بی نظمی از شما بعید است موکول کردن مسئله ای به ماه های بعد ایده خوبی نیست.

مواظب سلامت وجود نازنین‌ خود نیستید و این قضیه باعث شده تا احساس خستگی و کسالت داشته باشید. ادامه این رویکرد به غیر از بیماری چیزی برای شما به دنبال ندارد و امروز به خودتان قول بدهید که بیشتر مواظب سلامتی خود باشید و فراموش نکنید که عقل سالم در بدن سالم است. امروز اگر حواستان را حسابی جمع نکنید، احتمال زیادی وجود دارد که با خرید کالاهای غیرضروری، حسابی ولخرجی کنید و ثبات مالی‌تان به خطر بیافتد. خبر شاد و خوشحال‌کننده‌ای امروز به دست‌تان می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه کنید. در کنار انجام کارهای روزانه فرصتی پیدا می‌کنید تا کمی در خیابان قدم بزنید و به آینده فکر کنید. نهایت استفاده را از این فرصت ببرید و برای پیشرفت و موفقیت بیشتر نقشه بکشید. اجازه ندهید مشکلات اعضای خانواده در رابطه شما با همسر یا عشق‌زندگی‌تان تاثیر بگذارد. از بودن در کنار اعضای خانواده سیر نمی‌شوید و حضور درمیان اهل منزل به شما کمک می‌کند گذر زمان را احساس نکنید. این روحیه را برای برقراری رابطه‌ای عمیق میان اعضای خانواده به فال نیک بگیرید.

فال روزانه فردا آبان ( یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ )

این تعصب کور، بی‌اعتمادی را به وجود می‌آورد. کسی که اسیر بافته‌های ذهن و تصورات بیمارگونه خود باشد نسبت به همه حتی نزدیکترین دوستان خود شک خواهد کرد. باید به خود و دیگران اعتماد داشت.

امروز روز شانس تو خواهد بود. باید موقعیت‌های پیش رویت را شکار کنی. از دست دادن فرصتها به نفعت نخواهد بود.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

آبان : امروز واقعا دلیلی وجود ندارد که غیر مستقیم صحبت کنید. شما حرفی برای گفتن دارید ولی سعی می کنید تا احساسات تان را برای خودتان نگاه دارید که این کار فقط باعث می شود که آنها قوی تر و شدیدتر شوند. اتصال ماه با سیاره حاکم شما پلوتون در سومین خانه از "ارتباطات" شما قرار گرفته است. می توانید آنچه را که در ذهن دارید را به دیگری منتقل کنید. فقط کافی است تلفن را بردارید و با یک دوست صحبت کنید؛ نوشتن یک نامه یا استفاده از راه سنتی یعنی صحبت مستقیم نیز بهترین کاری است که می توانید بکنید.

امروز از آن روزهایی است که باید کمی در رفتارتان محتاط تر باشید زیرا اطرافیان تان حساس تر از همیشه به نظر می رسند. اگر می خواهید که آنها به شما اعتماد کنند باید سطح تفکرتان را هم سطح آنها کنید و به آنها نشان دهید که نیازهایشان برایتان اهمیت دارند. تغییرات مهمی در رابطه شما در حال رخ دادن است که سوالات زیادی را در ذهن تان ایجاد کرده، نگران پاسخ آنها نباشید زیرا با کمی صبر به تمام آنها خواهید رسید. فقط کافی است کمی پایتان را از محدودیت ها فراتر بگذارید و با دید وسیع تری به مسائل نگاه کنید. خودتان متوجه شده اید که هرچه زمان می گذرد مشکلات دیگری از راه می رسند، شجاع باشید و آستین هایتان را بالا زده و کاری بکنید، حتی اگر لازم است جواب رد بدهید، توجه به خواسته های دیگران امری بسیار پسندیده است به شرط این که حواستان به منافع خودتان هم باشد، دوستان شما طالب روی خوش شما هستند.

نگرانی‌های فکری را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که عقل سالم در بدن سالم است. وضعیت مالی خوبی دارید اما فراموش نکنید که دنیا فراز و فرودهای زیادی دارد و از امروز مبلغی را برای روزهای گرفتاری کنار بگذارید. دوستان یا اعضای فامیل امروز به دیدارتان می‌آیند. از هم‌‌صحبتی با آشنایان و نزدیکان نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌هایی سرشار از شادکامی را پشت‌سر بگذارید. رهسپار سفری تفریحی یا کاری هستید، این سفر راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و در حین سفر فرصت‌هایی دست می‌دهد تا تجربه‌های مفیدی را به کوله‌بار تجربه‌های زندگی‌تان اضافه کنید. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است و با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید. اجازه ندهید کسالت و افسردگی به وجود نازنین‌ شما راه پیدا کند و در اولین فرصت با انجام کارهای موردعلاقه، انرژی و نشاط بیشتری پیدا کنید.

فال روزانه فردا آذر ( یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ )

کسی برای تو دعا می‌کند و آرزوی خوشبختی تو را دارد. هیچ چیز بهتر از دوستی و عشق نیست.

اوضاع همیشه اینطور نخواهد بود. حتی پیش از آنکه تو تصور می‌کردی، این شرایط تغییر خواهد کرد و آن‌وقت تو به آرزوی بزرگ خود می‌رسی. روزهای بهتری در راه است پس لبخند بزن.

با کمی ورزش روحی مثل یوگا و مدیتیشن، همه چیز روبه‌راه می‌شود و سلامتی‌ات به خطر نخواهد افتاد. فراموش نکن که عصبانیت و خشم روح تو را مریض و آزرده می‌کند پس از آن برحذر باش.

یک بحران اقتصادی، شرایط سختی را به تو تحمیل می‌کند. باید بر اعصابت مسلط باشی چون این شرایط دوام ندارد و به زودی رفع خواهد شد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز ممکن است مشکلی را حل کنید یا موقعیت سختی را اداره کنید که باعث می شود تا اعتماد به نفس تان افزایش یابد. شما واقعا شایسته این هستید که اعتقاداتان را بیان کنید اما اکنون ممکن است آن پوششی باشد روی سستی و ناامنی شما که ترجیح می دهید تا آن حس را برای خودتان نگاه دارید. به جای اینکه انرژی زیادی برای پنهان کردن احساسات تان هدر دهید آنها را با دوست نزدیکی که قابل اطمینان است در میان بگذارید. در میان گذاشتن احساس آسیب پذیری و نقاط ضعف تان با کسی که به او اعتماد دارید احساس خوبی به شما می دهد.

با فردی بحث تان شده و فکر می کنید تا زمانی که مشکلتان با او حل نشود، نمی توانید روزتان را آغاز کنید. شما از همیشه قدرتمندتر هستید پس از این فرصت برای شکست تمام موانعی که پیش پایتان قرار گرفته، استفاده کنید. شاید دیگران با کلام خود شما را برنجانند اما به جای ناراحت شدن به این فکر کنید که آیا حرف های آنها واقعا ارزش دلگیری دارند یا خیر. منتظر خبری از فردی هستید، اما این طور به نظر می آید که او نسبت به خواسته و انتظار شما بی میل است، به جای ناراحتی بهتر است کمی صبر کنید زیرا با اصرار بی جا نتیجه برعکس خواهید گرفت. با یک شوخی جدی برخورد نکنید! برای داشتن روی خوش باید اعصاب تان آرام باشد. با اینکه شما بالاخره توانستید در انجام کارها و تفریح تان تعادل ایجاد کنید اما باز مشکلاتی پدیدار می شوند که مجبور می شوید تلاش تان را دو چندان کنید، پیشنهادی به شما می شود که لازم است نهایت دقت را در مورد رد و قبول کردن آن به کار ببرید.

غمگین و ناراحت هستید و حوصله کار کردن ندارید، اما نگذارید روزتان با کسالت و خستگی به پایان برسد و با انجام کارهایی که به آنها علاقه دارید، انرژی لازم را برای ادامه روز پیدا کنید و غم و غصه را کنار بگذارید. امروز فردی که علاقه خاصی به شما دارد پیشنهادی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید که اجرای آن، شرایط مالی‌ شما را بهبود می‌دهد. توانایی‌های خود را باور ندارید و همیشه خودتان را دست‌کم می‌گیرید، این وضعیت نه تنها شما را از هم‌قطاران‌تان عقب انداخته، بلکه زمینه افسردگی و ناراحتی‌‌تان فراهم کرده‌است. در نتیجه اصلا به صلاح نیست که این رویکرد را ادامه دهید و امروز فکری به حال این شرایط بردارید و با خودباوری و اعتماد‌به‌نفس، دستاوردهای بیشتری را از آن خود کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت کرده که همیشه پشتوانه شما در حل مشکلات است، در اولین فرصت بابت این روحیه از ایشان تشکر کنید و شما نیز پشت و پناه ایشان در رویارویی با مشکلات باشید. انسان حساس و زودرنجی هستید و از رفتار و گفتار اطرافیان بی‌دلیل ناراحت می‌شوید. ادامه این روحیه شما را به فرد منزوی تبدیل می‌کند که کسی علاقه‌ای به رابطه با شما ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که این رفتار را کنار بگذارید و به راحتی از برخورد اطرافیان آزرده‌خاطر نشوید. راهی سفری خسته‌کننده هستید و حوصله این مسافرت را ندارید. اما به نفع شماست که رنج سفر را به جان بخرید، زیرا از این سفر دستاوردهای چشمگیری نصیب شما خواهد شد. رازی نهفته در سینه دارید و نمی‌خواهید این راز برملا شود، اما احتمال زیادی وجود دارد که همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به این راز مگو پی‌ببرد، در نتیجه از آنجایی که بعضی از رازها بهتر است برای همیشه سر به‌ مهر باقی بماند، روز را با احتیاط تمام به پایان برسانید و تمهیداتی به کار ببندید تا این راز برای همیشه در سینه شما پنهان شود. پدر یا مادر درخواستی از شما دارند، امروز در اولین فرصت این خواسته را برآورده سازید.

فال روزانه فردا دی ( یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ )

به جای قضاوت‌های خام و نپخته می‌توان کمی صبر کرد و حوصله به خرج داد تا بعضی مسائل روشن شود. در این صورت بهتر می‌توانی داوری کنی و یا حداقل از بعضی خطاها پیشگیری نمایی.

همیشه نباید منتظر باشیم تا دیگران به ما هدیه‌ای بدهند یا با کارهایشان ما را به وجد بیاورند. بعضی اوقات نیاز است که خودمان این انرژی مثبت را بخود بدهیم.

اگر می‌خواهی از سلامتی کامل خود مطمئن شوی می‌توانی با پیاده‌روی و خوردن غذای سالم و ۷ لیوان آب در روز به نتیجه برسی.

اعتدال و میانه‌روی را باید در همه جا در نظر داشت. از نظر اقتصادی باید دوراندیش بود و حساب همه کارها را داشت. کسی که ریسک می‌کند باید منتظر عواقب آن هم باشد.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

شما امروز احساس یک آتشفشان خاموش را دارید مخصوصا اگر فکر می کنید که بهتر است که احساسات عمیق تان را زیر خاکستر پنهان کنید. اما اگر می خواهید از عواقب یک انفجار در امان بمانید و از آن جلوگیری کنید راهی پیدا کنید که خود را بیان کنید به جای اینکه اشتباها این احساسات خود را انکار کنید. هر چه بیشترشما آنها را سرکوب کنید فشار بیشتری روی شما وارد می کنند. آگاهانه آغاز کنید و بگذارید آنها مانند یک بخار کوچک از قلب تان بیرون بیایند. آشکار کردن خود کار راحتی نیست؛ اما این سفر درونی می تواند منجر به یک رابطه سالم و پایدار با خود و دیگران شود.

نگذارید دیگران با حرف های بیهوده و بی ارزشش شان شما را برنجانند و کل روزتان را خراب کنند. برخی از افراد به طور طبیعی نسبت به همه چیز، بدبین هستند و هر چه بیشتر شما بر اشتباهات آنها اصرار کنید، آنها بیشتر بر رفتارهای خود پافشاری و نصیحت های شما را رد می کنند. امروز بهترین زمان است تا کمی از اطرافیان تان دور شوید و وقت خود را به تنهای سپری کنید. به زودی فردی به شما پیشنهاد می کند که با او قرار ملاقاتی داشته باشید، اگر نسبت به او احساس مثبتی دارید، دعوت اش را بپذیرید. این روزها فکر می کنید که یک نفر علیه شما توطئه چینی می کند، قبل از اینکه برای دفاع کردن از ترس هایتان دلیل و شاهد بیاورید در مورد قضاوت های زودهنگام خود با احتیاط عمل کنید، شما قبلا هم این اشتباه را مرتکب شده و تاوانش را پرداخته اید. دوستی به یاری و کمک شما احتیاج دارد، بی تفاوت نباشید.

امروز با بی‌حوصلگی از بستر بلند شده‌اید و حال‌ خوشی ندارید. اجازه ندهید این شرایط روز شما را خراب کند. سری به دوستان و آشنایان بزنید و با هم‌صحبتی با رفقای قدیم، روحیه خود را باز یابید. قرار است به همراه دوستان و آشنایان قدیمی تفریح کنید و حسابی خوش بگذرانید، اما مواظب باشید این دورهمی خرج‌های زیادی روی دست‌تان نگذارد و امروز بیشتر از همیشه ولخرجی نکنید. امروز باید تصمیم مهمی را اتخاذ نمایید اما احتمال دارد که در این تصمیم‌گیری، قلب‌ شما بر عقل‌تان غلبه کند و تصمیم احساسی را اتخاذ کنید، در نتیجه تا جایی که امکان دارد این تصمیم را به آینده موکول کنید و اجازه ندهید احساسات جلوی واقعیت‌ها را بگیرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز برنامه‌های خاصی برای شما تدارک دیده و قصد دارد حسابی شگفت‌زده‌تان کند.

فال روزانه فردا بهمن ( یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ )

دوستان بسیاری داری اما در بین آنها تنها یک نفر هست که وضعیت تو را درک می‌کند و تو را دوست دارد. باید آن یک نفر را درست بشناسی و با کمک او بتوانی زندگی بهتری را تجربه کنی.

مسافر در راه و یا مسافرتی در پیش داری. یک جابه‌جایی در روزهای آینده برایت پیش خواهد آمد که خوب و خوشایند است. یک فکر قدیمی دوباره سراغت خواهد آمد که علتش یک تازه وارد و یا نوآشناست. همین افکار به تو انگیزه‌ای تازه خواهد داد.

برای رها شدن از کسالت روزانه و دردهای مزمن بهتر است ورزش کنی. ورزش مقدار مایع نرم کننده مفاصل را که به انعطاف‌پذیری مفاصل کمک می‌کند، افزایش داده و در این صورت در هنگام راه رفتن، نشستن و ایستادن، احساس و حالتی مناسب و خوب خواهی داشت.

پیشنهاد کاری به ظاهر خوبی مطرح می‌شود که تو را وسوسه می‌کند اما باید همه جوانب را درنظر گرفت. فقط به سود فکر کردن کافی نیست. در ضمن کارهای عقب‌افتاده‌ای داری که باید آنها را به سرانجام برسانی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

تصورات و رویاهای شما مانند یک قطار افسار گسیخته هستند پس بیشتر به دنیای درونی خود توجه کنید. شما قادر نیستید که از فکر کردن اجتناب کنید حتی اگر دوست نداشته باشید که آنها شما را به هر کجا می خواهند ببرند. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که به سادگی در یک موقعیت تحلیلی و جدا از امور قرار گرفته و فقط پیشرفت آنها را تماشا کنید. به جای اینکه سعی کنید و سراسیمه شوید و رویاهایتان را کنترل کنید تا آشکار شوند فقط اجازه دهید که آنها آزادانه ظاهر شوند و راه خود را طی کنند.

شاید به خیالتان دیگران را تحت کنترل خود قرار داده اید اما این را هم بدانید که آنها این رفتار شما را درک می کنند اما به رویتان نمی آورند. این طرز فکر را که مسئولیت کارهای دیگران به عهده شماست، از سرتان بیرون کنید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید پس بهتر است آنها را در اولویت قرار دهید. زندگی تان نظم و ترتیب خاصی دارد و شما این فرصت را پیدا خواهید کرد که آن را بیشتر از قبل و آنطور که دلتان می خواهد هدایت کنید. برای پیش بردن رابطه عاطفی، به ندای قلبتان گوش دهید. در مورد مسئله ای خانوادگی عاقل ترین کار این است که به جای ثابت کردن خودتان و نشان دادن توانایی تان در انجام کارهای که پیش از این کرده اید هر چه زودتر برای رسیدن به اهدافتان تلاش کنید غرور و خودپسندی شایسته شما نیست، کوشش کنید دوستی ها تجدید شود شما بهترین شخص برای میانجیگری در مورد یک دعوای خانوادگی هستید.

ذهن آشفته‌ای دارید و همیشه نگران هستید، در اولین فرصت‌ کارهای‌تان را مرتب کنید و شرایط آشفتگی ذهنی را از بین ببرید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد، شرط‌عقل این است که تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. از فرصتی که برای استراحت در اختیارتان قرار گرفته، نهایت استفاده را ببرید. در چند روز آینده حسابی گرفتار می‌شوید و به صلاح شماست که انرژی امروز را برای روزهای آتی ذخیره کنید. به محبت همسر یا عشق‌زندگی‌تان شک کرده‌اید و این احساس فاصله‌ای عمیق میان شما ایجاد کرده است، قبل از اینکه اوضاع از چیزی که هست خراب‌تر شود، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلایل رفتار شک‌برانگیز ایشان را جویا شوید. به مجلس عروسی یا مهمانی مهمی دعوت شده‌اید و در این مهمانی حسابی به شما خوش خواهد گذشت، اما مواظب باشید که در خورد و خوراک زیاده‌روی نکنید و به رژیم‌غذایی‌تان پایبند باشید.

فال روزانه فردا اسفند ( یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ )

نسبت به آنچه اتفاق افتاد نباید پشیمان باشی. اگر چیزی یا کاری خطاست باید آن را تصحیح کرد و از گذشته‌ها درس گرفت. نیازی به افسردگی یا تردید نیست.

وضعیت تازه و امیدبخشی روبرو می‌شوی. یک خبر خوشحال کننده در راه داری.

از سر و صدا و تشنج‌ها دوری کن. تو احتیاج به یک دوره آرامش و استراحت داری تا بتوانی به دور از قیل و قال‌ها تصمیم لازم و درست را بگیری.

پول برای تو ارزش جدیدی پیدا کرده است. حالا قدر سرمایه‌های کوچک و بزرگ خود را می‌دانی. ناامید نشو چون به زودی به درآمد خوبی دست خواهی یافت.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

اسفند : ممکن است امروز حال و حوصله هیچ دردسری را نداشته باشید؛ اما به هر حال دردسر شما را پیدا خواهد کرد. انزوا طلبی و گوشه گرفتن از اجتماعات ممکن است به عنوان یک راه از اجتناب از یک موقعیت ناخوشایند باشد. اما شما احتمالا این آشفتگی را درونی می کنید مگر اینکه با آن روبرو شوید. در نهایت این یک حادثه مهم و حیاتی نیست. حتی اگر به نظر می رسد چیزی در بدترین حالت خود قرار دارد. خونسردی خود را حفظ کردن زمانیکه در یک موقعیت ناگوار قرار می گیرید باعث می شود که این احساس ناخوشایند به همان سرعتی که بوجود آمده بود ناپدید خواهد شد.

شخصیت انعطاف پذیر شما باعث شده که به آنچه می خواهید برسید. امروز خبرهای خوبی به گوش تان می رسد. آنجا که دیگران درگیر کارهای خود هستند و با مشکلات شان دست و پنجه نرم می کنند، شما به راحتی از پس کارهایتان بر می آیید و به همه چیز با دید مثبت نگاه می کنید. شما به دنبال یک رابطه رمانتیک هستید اما همیشه همه چیز آنطور که شما می خواهید، اتفاق نمی افتد. رابطه عاطفی، دوطرفه است. پس اگر شما برای طرف مقابل تان کم گذاشته اید، از او نیز انتظار بیهوده نداشته باشید. اگر به عشق زندگی تان فرصت انتخاب دهید، مطمئن باشید که او به شما وفادار خواهد ماند. شما خیلی راحت تر می توانید با دوستان یا اعضای خانواده تان ارتباط برقرار کنید به شرط آن که به مسایل و مشکلات دیگران از زاویه دید آنها بنگرید نه از بالا، برای یک انتخاب تحت فشار قرار می گیرید و اوضاع کمی پیچیده می شود، از گفتن حقیقت نترسید اما سعی کنید همیشه جانب اعتدال را رعایت کنید.

زندگی در خواب و رویا را کنار بگذارید نگاهی واقع‌گرا به زندگی داشته باشید. وقت خود را با انجام کارهای پیش‌پاافتاده تلف نکنید و فکری به حال گذر عمر با ارزش خود بردارید. با فرصتی برای افزایش درآمد مواجه خواهید شد. از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و سودی چشمگیر به جیب بزنید. رویکردی سختگیرانه به زندگی دارید و لحظه‌ای از فکر به مشکلات فارغ نیستید، امروز با تغییر این رویکرد جلوی افسردگی خود را بگیرید و زندگی را دوست بدارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز خستگی‌ها را از تن شما بیرون خواهد کرد. زمینه دلخوری و ناراحتی اطرافیان را فراهم نکنید و به فکر تغییر روحیه‌تان باشید. /اندیشه معاصر

اسفند : ممکن است امروز حال و حوصله هیچ دردسری را نداشته باشید؛ اما به هر حال دردسر شما را پیدا خواهد کرد. انزوا طلبی و گوشه گرفتن از اجتماعات ممکن است به عنوان یک راه از اجتناب از یک موقعیت ناخوشایند باشد. اما شما احتمالا این آشفتگی را درونی می کنید مگر اینکه با آن روبرو شوید. در نهایت این یک حادثه مهم و حیاتی نیست. حتی اگر به نظر می رسد چیزی در بدترین حالت خود قرار دارد. خونسردی خود را حفظ کردن زمانیکه در یک موقعیت ناگوار قرار می گیرید باعث می شود که این احساس ناخوشایند به همان سرعتی که بوجود آمده بود ناپدید خواهد شد.

شخصیت انعطاف پذیر شما باعث شده که به آنچه می خواهید برسید. امروز خبرهای خوبی به گوش تان می رسد. آنجا که دیگران درگیر کارهای خود هستند و با مشکلات شان دست و پنجه نرم می کنند، شما به راحتی از پس کارهایتان بر می آیید و به همه چیز با دید مثبت نگاه می کنید. شما به دنبال یک رابطه رمانتیک هستید اما همیشه همه چیز آنطور که شما می خواهید، اتفاق نمی افتد. رابطه عاطفی، دوطرفه است. پس اگر شما برای طرف مقابل تان کم گذاشته اید، از او نیز انتظار بیهوده نداشته باشید. اگر به عشق زندگی تان فرصت انتخاب دهید، مطمئن باشید که او به شما وفادار خواهد ماند. شما خیلی راحت تر می توانید با دوستان یا اعضای خانواده تان ارتباط برقرار کنید به شرط آن که به مسایل و مشکلات دیگران از زاویه دید آنها بنگرید نه از بالا، برای یک انتخاب تحت فشار قرار می گیرید و اوضاع کمی پیچیده می شود، از گفتن حقیقت نترسید اما سعی کنید همیشه جانب اعتدال را رعایت کنید.

زندگی در خواب و رویا را کنار بگذارید نگاهی واقع‌گرا به زندگی داشته باشید. وقت خود را با انجام کارهای پیش‌پاافتاده تلف نکنید و فکری به حال گذر عمر با ارزش خود بردارید. با فرصتی برای افزایش درآمد مواجه خواهید شد. از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و سودی چشمگیر به جیب بزنید. رویکردی سختگیرانه به زندگی دارید و لحظه‌ای از فکر به مشکلات فارغ نیستید، امروز با تغییر این رویکرد جلوی افسردگی خود را بگیرید و زندگی را دوست بدارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز خستگی‌ها را از تن شما بیرون خواهد کرد. زمینه دلخوری و ناراحتی اطرافیان را فراهم نکنید و به فکر تغییر روحیه‌تان باشید. /اندیشه معاصر

اسفند : ممکن است امروز حال و حوصله هیچ دردسری را نداشته باشید؛ اما به هر حال دردسر شما را پیدا خواهد کرد. انزوا طلبی و گوشه گرفتن از اجتماعات ممکن است به عنوان یک راه از اجتناب از یک موقعیت ناخوشایند باشد. اما شما احتمالا این آشفتگی را درونی می کنید مگر اینکه با آن روبرو شوید. در نهایت این یک حادثه مهم و حیاتی نیست. حتی اگر به نظر می رسد چیزی در بدترین حالت خود قرار دارد. خونسردی خود را حفظ کردن زمانیکه در یک موقعیت ناگوار قرار می گیرید باعث می شود که این احساس ناخوشایند به همان سرعتی که بوجود آمده بود ناپدید خواهد شد.

شخصیت انعطاف پذیر شما باعث شده که به آنچه می خواهید برسید. امروز خبرهای خوبی به گوش تان می رسد. آنجا که دیگران درگیر کارهای خود هستند و با مشکلات شان دست و پنجه نرم می کنند، شما به راحتی از پس کارهایتان بر می آیید و به همه چیز با دید مثبت نگاه می کنید. شما به دنبال یک رابطه رمانتیک هستید اما همیشه همه چیز آنطور که شما می خواهید، اتفاق نمی افتد. رابطه عاطفی، دوطرفه است. پس اگر شما برای طرف مقابل تان کم گذاشته اید، از او نیز انتظار بیهوده نداشته باشید. اگر به عشق زندگی تان فرصت انتخاب دهید، مطمئن باشید که او به شما وفادار خواهد ماند. شما خیلی راحت تر می توانید با دوستان یا اعضای خانواده تان ارتباط برقرار کنید به شرط آن که به مسایل و مشکلات دیگران از زاویه دید آنها بنگرید نه از بالا، برای یک انتخاب تحت فشار قرار می گیرید و اوضاع کمی پیچیده می شود، از گفتن حقیقت نترسید اما سعی کنید همیشه جانب اعتدال را رعایت کنید.

زندگی در خواب و رویا را کنار بگذارید نگاهی واقع‌گرا به زندگی داشته باشید. وقت خود را با انجام کارهای پیش‌پاافتاده تلف نکنید و فکری به حال گذر عمر با ارزش خود بردارید. با فرصتی برای افزایش درآمد مواجه خواهید شد. از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و سودی چشمگیر به جیب بزنید. رویکردی سختگیرانه به زندگی دارید و لحظه‌ای از فکر به مشکلات فارغ نیستید، امروز با تغییر این رویکرد جلوی افسردگی خود را بگیرید و زندگی را دوست بدارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز خستگی‌ها را از تن شما بیرون خواهد کرد. زمینه دلخوری و ناراحتی اطرافیان را فراهم نکنید و به فکر تغییر روحیه‌تان باشید. /اندیشه معاصر

زندگی در خواب و رویا را کنار بگذارید نگاهی واقع‌گرا به زندگی داشته باشید. وقت خود را با انجام کارهای پیش‌پاافتاده تلف نکنید و فکری به حال گذر عمر با ارزش خود بردارید. با فرصتی برای افزایش درآمد مواجه خواهید شد. از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و سودی چشمگیر به جیب بزنید. رویکردی سختگیرانه به زندگی دارید و لحظه‌ای از فکر به مشکلات فارغ نیستید، امروز با تغییر این رویکرد جلوی افسردگی خود را بگیرید و زندگی را دوست بدارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز خستگی‌ها را از تن شما بیرون خواهد کرد. زمینه دلخوری و ناراحتی اطرافیان را فراهم نکنید و به فکر تغییر روحیه‌تان باشید. /اندیشه معاصر

زندگی در خواب و رویا را کنار بگذارید نگاهی واقع‌گرا به زندگی داشته باشید. وقت خود را با انجام کارهای پیش‌پاافتاده تلف نکنید و فکری به حال گذر عمر با ارزش خود بردارید. با فرصتی برای افزایش درآمد مواجه خواهید شد. از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و سودی چشمگیر به جیب بزنید. رویکردی سختگیرانه به زندگی دارید و لحظه‌ای از فکر به مشکلات فارغ نیستید، امروز با تغییر این رویکرد جلوی افسردگی خود را بگیرید و زندگی را دوست بدارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز خستگی‌ها را از تن شما بیرون خواهد کرد. زمینه دلخوری و ناراحتی اطرافیان را فراهم نکنید و به فکر تغییر روحیه‌تان باشید. /اندیشه معاصر

زندگی در خواب و رویا را کنار بگذارید نگاهی واقع‌گرا به زندگی داشته باشید. وقت خود را با انجام کارهای پیش‌پاافتاده تلف نکنید و فکری به حال گذر عمر با ارزش خود بردارید. با فرصتی برای افزایش درآمد مواجه خواهید شد. از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و سودی چشمگیر به جیب بزنید. رویکردی سختگیرانه به زندگی دارید و لحظه‌ای از فکر به مشکلات فارغ نیستید، امروز با تغییر این رویکرد جلوی افسردگی خود را بگیرید و زندگی را دوست بدارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز خستگی‌ها را از تن شما بیرون خواهد کرد. زمینه دلخوری و ناراحتی اطرافیان را فراهم نکنید و به فکر تغییر روحیه‌تان باشید. /اندیشه معاصر

زندگی در خواب و رویا را کنار بگذارید نگاهی واقع‌گرا به زندگی داشته باشید. وقت خود را با انجام کارهای پیش‌پاافتاده تلف نکنید و فکری به حال گذر عمر با ارزش خود بردارید. با فرصتی برای افزایش درآمد مواجه خواهید شد. از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و سودی چشمگیر به جیب بزنید. رویکردی سختگیرانه به زندگی دارید و لحظه‌ای از فکر به مشکلات فارغ نیستید، امروز با تغییر این رویکرد جلوی افسردگی خود را بگیرید و زندگی را دوست بدارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز خستگی‌ها را از تن شما بیرون خواهد کرد. زمینه دلخوری و ناراحتی اطرافیان را فراهم نکنید و به فکر تغییر روحیه‌تان باشید. /اندیشه معاصر

زندگی در خواب و رویا را کنار بگذارید نگاهی واقع‌گرا به زندگی داشته باشید. وقت خود را با انجام کارهای پیش‌پاافتاده تلف نکنید و فکری به حال گذر عمر با ارزش خود بردارید. با فرصتی برای افزایش درآمد مواجه خواهید شد. از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و سودی چشمگیر به جیب بزنید. رویکردی سختگیرانه به زندگی دارید و لحظه‌ای از فکر به مشکلات فارغ نیستید، امروز با تغییر این رویکرد جلوی افسردگی خود را بگیرید و زندگی را دوست بدارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز خستگی‌ها را از تن شما بیرون خواهد کرد. زمینه دلخوری و ناراحتی اطرافیان را فراهم نکنید و به فکر تغییر روحیه‌تان باشید. /اندیشه معاصر

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد