گوناگون

۶ پيشنهاد به آقاي داماد

آرايشگاه و سرويس‌هاي ويژه داماد اين روزها زياد تبليغ مي‌شود. حتما ديده‌ايد و شنيده‌ايد چه قيمت‌هاي فضايي و کذايي هم دارند...

اگر قرار است به زودي ازدواج کنيد و به هر دليلي مثلا مشکل اقتصادي يا دلايل شخصيتي و... تمايل نداريد سراغ اين خدمات ويژه برويد، مي‌توانيد نكته‌هايي را رعايت کنيد. صفحه «زيبايي» اين هفته به بايد و نبايد‌هاي آقايان داماد اختصاص دارد تا در شب مهم زندگي‌شان زيبا و خوش‌تيپ به نظر برسند و در عکس‌هاي يادگاري بدرخشند. خلاصه اينکه اين ? پيشنهاد را جدي بگيريد:


1. پوست‌تان خشک نشود: بسياري از آقايان به پوستشان هيچ توجهي ندارند مثلا در زمستان که هوا خيلي خشک است، حتي کرم مرطوب‌کننده هم نمي‌زنند در حالي كه بي‌توجهي به حفظ رطوبت پوست، ظاهر آن را بي‌جان و کدر مي‌کند. خودتان هم حس مي‌کنيد که پوستتان سوزن‌سوزن مي‌شود يا مي‌سوزد! يک کرم مناسب بخريد و بعد از حمام که پوستتان هنوز مرطوب است، استفاده کنيد. اين کرم، رطوبت پوست را نگه مي‌دارد و نمي‌گذارد پوستتان حالت پيري به خود بگيرد.

2. از آکنه پيشگيري کنيد: اينکه با صورت پر از جوش بخواهيد لباس دامادي به تن کنيد، چندان جالب نيست پس مراقب رژيم غذايي‌تان باشيد و سرخ‌کردني، شکلات و آجيل کمتر بخوريد. کربوهيدرات‌ها هم ميزان کورتيزول و انسولين خون را افزايش مي‌دهند و باعث بيرون زدن آکنه مي‌شوند. سعي کنيد رژيم غذايي‌تان پروتئين و آنتي‌اکسيدان کافي داشته باشد. در ضمن به يک متخصص پوست مراجعه کنيد تا درمان‌هاي دارويي لازم را برايتان تجويز کند يا در صورت نياز با ليزر به‌طور موقت جاي آکنه را رفع کند.

3. مدل موي مناسب انتخاب کنيد: اينکه در اينترنت بگرديد و مدل موي فلان بازيگر خوش‌تيپ را براي شب عروسي خود انتخاب کنيد، کمي‌ ناشيانه است. براي انتخاب مدل مو بايد به فرم صورتتان دقت کنيد. مبادا تحت تاثير مد، چهره‌اي نامناسب و حتي خنده‌دار براي خود درست کنيد. اگر صورتتان بيضي است و چشم‌ها، ابروها، دو سمت بيني، گونه‌ها و تمام اجزاي صورتتان قرينه است، مي‌توانيد هر نوع مدل مويي را انتخاب کنيد. اگر فکتان گرد و پر است، مدل موهايي که کمي ‌بلندتر هستند برايتان مناسب است و اگر پيشاني‌تان باريک و فکتان عريض است (چهره گلابي)، دنبال مدل مويي باشيد که از جلو دو سمت آن يک‌ اندازه و پشت آن کمي‌ بلند باشد. برعکس اگر چانه باريک، فکي بلند و پيشاني پهني داريد (صورت مثلثي)، مدلي را که خيلي کوتاه است انتخاب كنيد تا مرکز توجه را از بالاي صورتتان بردارد. در صورتي که استخوان‌هاي گونه، پيشاني و فک شما هم‌اندازه‌اند (صورت مربعي)، دستتان در انتخاب مدل باز است اما سراغ مدل‌هايي که جلوي‌شان صاف است نرويد.

4. به داد دندان‌هايتان برسيد: از چند ماه قبل از عروسي خوراکي‌هاي رنگي مثل آبميوه، آب هويج، لواشک، چاي، قهوه و البته سيگار را کنار بگذاريد. با مراجعه به دندان‌پزشک و شروع جلسه?هاي بليچينگ يا استفاده از خميردندان سفيدکننده نيز مي‌توانيد لبخندتان را زيباتر کنيد.

5. مراقب ناخن‌‌هاي‌تان باشيد: همه آقايان پشت‌ميز‌نشين نيستند و ممکن است در اثر کار، ناخن‌هاي زرد يا سياه شده‌اي داشته باشند. اگر تراشکار يا مکانيک هستيد از يک ماه قبل از عروسي هر شب ناخن‌هايتان را با مسواک و صابون تميز و صفحه، گوشه‌ها و زير آنها را با خميردندان سفيدکننده يا محلول جوش‌شيرين بي‌رنگ کنيد.

6. از خدمات ويژه استفاده کنيد: ساده‌ترين و اقتصادي‌ترين بسته‌هاي پيشنهادي داماد معمولا شامل پاکسازي و شاداب‌سازي پوست، کوتاه کردن مو، فرم‌دهي به موها و اصلاح ويژه عروسي است. در انواع بسته‌هاي حرفه‌اي که گران‌تر هم هستند، آرايشگاه در يک جلسه پاکسازي، شاداب‌سازي و رفع جوش و لک صورت را انجام مي‌دهد. سپس 5-4 روز مانده به جشن عروسي، موي داماد را با مدل دلخواه مي‌زنند. در اين جلسه اگر آرايشگاه خيلي مدرن باشد، يک مشاور با توجه به ويژگي‌هاي شخصيتي و اجزاي صورت و رنگ و مدل کت‌و‌شلوار، مدل موي مناسبي را به داماد پيشنهاد مي‌دهد. در جلسه آخر، يا همان روز عروسي، يک آرايشگر اشکال‌هاي چهره را برطرف مي‌کند و يک متخصص با مدل جديد مو را مي‌آرايد و در صورت نياز پرپشت مي‌کند. بسته‌هاي ويژه هم خدمات ويژه‌اي دارند که معمولا قيمت آنها از 100 هزار تا 500 هزارتومان متغير است.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد