گوناگون

آخرین مواضع انتخاباتی جامعه روحانیت مبارز

پارسینه: عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با تشریح آخرین مواضع انتخاباتی جامعتین گفت: همه اقدامات و نشست های جامعتین در جهت رسیدن به یک گزینه واحد است زیرا تعدد گزینه ها تفرق آرا را منجر می شود.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با تشریح آخرین مواضع انتخاباتی جامعتین گفت: همه اقدامات و نشست های جامعتین در جهت رسیدن به یک گزینه واحد است زیرا تعدد گزینه ها تفرق آرا را منجر می شود.

حجت الاسلام و المسلمین تقوی، با اشاره به اینکه جامعتین فعلا بر روی فرد خاصی نظر ندارد، افزود: نامزدها در حال حاضر مشغول تبلیغات هستند و با اعلام نظر نهایی شورای نگهبان پس از ثبت نام نامزدها فضا شفاف تر خواهد شد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا جامعتین بر اساس نظر سنجی تصمیم گیری خواهد کرد و یا اینکه به معیارهای مورد نظر خود توجه دارد، گفت: جامعتین شاخص هایی را برای ریاست جمهوری تعریف کرده است که این معیارها ثابت و مشخص است، البته یک پایه تصمیم گیری هم مقبولیت و محبوبیت مردمی است که از طریق نظر سنجی ها به دست می آید.

وی در مورد بحثی که درباره رای های منفی برخی نامزدها وجود دارد، اظهار کرد: هنگام بررسی نامزدها و در تصمیم گیری نهایی قطعا به این مسائل نیز توجه می شود.

حجت الاسلام و المسلمین تقوی رابطه جامعتین با ائتلاف ها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: اعضای این ائتلاف ها در سخنرانی ها و مصاحبه هایشان اعلام کرده اند که نظر جامعتین را فصل الخطاب می دانیم و هر چه نظر آنها باشد به آن عمل خواهیم کرد.

وی در مورد ارتباط و رایزنی جامعیتن با نامزدهایی که عضو ائتلاف ها نیستند گفت: بنده با برخی از اصول گرایان صحبت کرده ام و آنها هم اعلام آمادگی کرده اند که به جریان اصول گرایی کمک خواهند کرد و ما منتظریم ببینیم در نهایت چگونه عمل می کنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز درباره رابطه جامعتین با یکدیگر برای اتخاذ تصمیم گیری ها، با اشاره به تشکیل کمیته های مشخصی گفت: این دو کمیته با هم جلسات مداوم دارند و بین آنها رابطه صمیمی و خوبی برقرار است.


وی اضافه کرد: از ابتدای انقلاب جامعتین در این گونه مسائل با هم همراهی و هماهنگی داشته اند و هم اکنون نیز کمیته هایی از جماعتین مسائل انتخاباتی را در نشست هایی مداومی بررسی می کنند.


حجت الاسلام و المسلمین تقوی در پاسخ به این سئوال که آیا جامعیتن نهایتا به یک گزینه واحد خواهند رسید و یا اینکه احتمال اختلاف نظر وجود دارد، تصریح کرد: همه اقدامات جامعتین به خاطر این است که به یک گزینه واحد برسیم زیرا تعدد گزینه ها به تفرق آرا منجر می شود و ان شاءالله یک گزینه واحد را معرفی خواهیم کرد.

منبع: سایت جامعه روحانیت

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد