گوناگون

سی‌و‌یکمین سفر محسن رضایی به خوزستان در یکسال اخیر

پارسینه: دکتر محسن رضایی، نامزد انتخابات یازدهم ریاست جمهوری همانطور که در مناظره‌ها هم نشان داد، روی رای استان خوزستان حساب ویژه‌ای باز کرده است و قصد دارد برای سی‌و‌یکمین بار در یکسال اخیر به خوزستان سفر کند.


رئیس ستاد انتخاباتی رضایی در خوزستان با اعلام این خبر به ایسنا گفت: با توجه به تراکم برنامه‌های تبلیغاتی صداوسیما و سفرهای استانی آقای رضایی، وی تا پیش از پایان مهلت تبلیغات یک‌بار به خوزستان سفر خواهد کرد.

وی گفت: محسن رضایی ظرف یک سال گذشته بیش از 30 بار به استان خوزستان سفر کرده است. در سال گذشته و به خصوص در دو ماه اخیر نیز در 250 شهرستان و 40 دانشگاه برای سخنرانی حضور پیدا کرده و در مهلت باقی‌مانده تا انتخابات نیز یک بار به خوزستان سفر خواهد کرد.

در اتفاقی دیگر به نظر می‌رسد وظیفه پاسخگویی غیرمستقیم نامزدها به یکدیگر به ستادهای آنان محول شده باشد. ستاد حامیان محسن رضایی دربیانیه‌ای از کپی برنامه‌های محسن رضایی توسط دیگر نامزدها اظهار تاسف کرد. در این بیانیه آمده است: متأسفانه در شب‌های اخیر مشاهده شد که تعدادی از نامزدهای محترم انتخابات از طیف‌های مختلف سیاسی اقدام به استفاده از شعارها و برنامه‌های انتخاباتی دکتر محسن رضایی نظیر لزوم توجه ویژه به اقوام ایرانی، اعطای یارانه سبز به کشاورزان و تلاش برای ممانعت از شکستن عزت خانواده‌های ایرانی شده‌اند.

ارسال نظر

  • مرجان

    سلام
    ما خوزستانی ها قدر آدم با معرفت رو خوب میدونیم...مثل بعضی ها نیستیم که فقط کارشون سیاه نمایی و تهمت زدنِ!

    یا ابوالفضل

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد