گوناگون

رضایی: در دولت‌های قبلی نااهلان و نامحرمان سر کار آمدند

پارسینه: محسن رضایی گفت: ناکارآمدی در داخل و تحریم‌ها در خارج از کشور دو خطر بزرگ برای زندگی مردم و نظام جمهوری اسلامی است.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در جمع مردم اصفهان در مسجد سید این شهر، اصفهان را کانون حماسه و مرکز شهادت‌طلبی ایران معرفی کرد و از درگذشت آیت‌الله طاهری را تسلیت گفت.

وی با بیان اینکه "در هشت سال دفاع مقدس شاهد معجزه‌آفرینی مردم اصفهان بودیم و امروز هم ملت ایران در آستانه یک تصمیم بزرگ است"، افزود: در دولت‌های قبلی نااهلان و نامحرمان سر کار آمدند و کار را خراب کردند. نااهلان کسانی هستند که تخصص و کارآمدی ندارند و ممکن است دلسوز و شریف هم باشند اما اهل مدیریت اجرایی و اداره کشور نیستند و گروه دوم نیز نامحرمان هستند؛ کسانی که متخصص و اهل علم هم هستند اما برای مردم و انقلاب دلسوز نیستند.

رضایی ناکارآمدی در داخل و تحریم اقتصادی در خارج از ایران را دو مشکل عمده دانست که زندگی مردم و نظام جمهوری اسلامی را به خطر انداخته است و در ادامه تصریح کرد: در نظامی که ما باید خود را فدای آن کنیم، چرا از نظام هزینه خود و ناکارآمدی افراد را می‌دهیم؟

این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری جوانان را فرشتگان نجات کشور معرفی کرد و گفت: باید این فرشتگان را از قفس آزاد کنیم تا کشور را آزاد کنند.

رضایی جوانان را بعد از خداوند پشتوانه برنامه خود معرفی کرد و گفت: من در دفاع مقدس هم به کمک همین قهرمانان ملی که گمنام بودند و آنها را شناختم پیروز شدم.

وی با بیان اینکه "شیوه اقتصادی من جهادی است نه انجمنی"، تصریح کرد: ما کشور را با فرهنگ جهادی نجات داده‌ایم و امروز هم با اقتصاد جهادی نجات می‌دهیم.

دیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه، بانوان را سرمایه عظیم کشور معرفی کرد و افزود: پنج میلیون کسب و کار خانگی طراحی کرده‌ایم به گونه‌ای که هر خانه یک منبع تولید ثروت و گلوله‌ای به قلب دشمن خواهد بود.

رضایی به تشریح برخی از برنامه‌های اقتصادی خود پرداخت و با بیان اینکه "تمام کویرهای ایران را به بهشت تبدیل می‌کنم"، تاکید کرد: باید اصفهان را به گونه‌ای احیا کنیم که به 300 سال قبل بازگردد و دوباره نصف جهان شود.

وی همچنین، به مساله زاینده‌رود اشاره کرد و قول داد که برای همیشه زاینده‌رود برای اصفهان بماند و آب در آن جریان داشته باشد.

سهام عدالت به همه اقشار جامعه، یارانه سبز، صندوق حمایت از فرهنگ، هنر، ورزش و رسانه دیگر برنامه‌های این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بود که به آن اشاره کرد.

رضایی در پایان گفت: از مردم هم انتظار داریم با شکوه در انتخابات شرکت داشته باشند و خود را برای پیروزی‌های بزرگ آماده کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

  • ناشناس

    به نظر من همه کاندیدها برگشتن به همان حرفی که در لحظه اول آقای رضایی زد و مهمترین عامل تاثیرگذار بر فرهنگ فقر و بیکاری و اقتصاد است

  • حشمت

    حاج محسن کسی که این نااهلان ونامحرمان راسرکار اورد وازانهاحمایت کرد کی بود

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد