گوناگون

معاون قوه قضاییه: نامزدهایی که ظرفیت شکست ندارند وارد رقابت نشوند

پارسینه: معاون قوه قضاییه گفت: پیروزی بی‌ظرفیت و شکست بدون ظرفیت برای ملت مشکل‌ساز خواهد بود؛ لذا نامزدهای انتخابات که کشش و ظرفیت شکست را ندارند وارد رقابت نشوند.

حجت الاسلام و المسلمین رییسی در مراسم گرامیداشت امام خمینی(ره) که در کنار مضجع شریف امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: همه کسانی که در انتخابات شرکت می‌کنند، چه کاندیدای‌شان برنده انتخابات باشد چه بازنده، مردم پیروز انتخابات خواهند بود و آن کسی که بازنده میدان است دشمن می‌باشد.

وی بابیان این‌که «همه مبانی فقهی، سیاسی و سلوک شخصی امام خمینی(ره) را می‌توان در جمله «عالم محضر خداست» دید، اظهار کرد: این جمله سنگ زیربنای تفکر و اندیشه امام است.

وی خاطرنشان کرد: حیات امام بعد از 24 سال نمرده است؛ حیات ایشان همان مقصد، خط و مشی و آرمان امام خمینی(ره)است که استمرار دارد. اگر اکنون پس از 23 سال سخنان امام خمینی (ره) را از زبان مقام معظم رهبری می‌شنویم این امر نشان دهنده استمرار حیات امام است.

معاون قوه قضایی با اشاره به این‌که «علما و روحانیون همواره در طول تاریخ ایران مردم را همراهی کرده‌اند» یادآور شد: بیشترین تعداد شهدا مربوط به قشر روحانی بوده است و مردم نیز سخنان آنان را می‌پذیرند؛ زیرا این افراد به دنبال این هدف هستند که مردم در دنیا و آخرت به سعادت برسند.

وی با اشاره به ویژگی دگرخواهی در وجود امام خمینی(ره) تاکید کرد: کسانی که ادعای حقوق بشرشان در دنیا گوش فلک را کر کرده، تنها به منظور تحکیم موقعیت خود یا جلب توجه و منافع‌شان این ادعا را یدک می‌کشند.

وی تصریح کرد: پیرو امام خمینی (ره) بودن تنها لفاظی از نام امام نمی‌باشد، بلکه باید شاخص امام را دارا باشید. شاخص در بندگی خدا، توجه به آرای مردم، حفظ وحدت و پیروی از ولایت فقیه است.

رییسی گفت: پیروزی بی‌ظرفیت و شکست بدون ظرفیت برای ملت مشکل‌ساز خواهد بود؛ لذا نامزدهای انتخابات که کشش و ظرفیت شکست را ندارند در رقابت شرکت نکنند.

وی تاکید کرد: ظرفیت انسان‌ها تنها از راه بندگی خدا بالا می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد