گوناگون

استقرار ۱۱۹۵۹صندوق اخذ رای در استان تهران

پارسینه: استاندار تهران گفت: تعداد 11هزار و 959 صندوق اخذ رای در پنج هزار و 882 شعبه اخذ رای در استان تهران برای برگزاری یازدهمین انتخابات تدارک دیده شده است.

مرتضی تمدن پیش از ظهر روز دوشنبه جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت نحوه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا اظهار داشت: تعداد 11 هزار و 959 صندوق اخذ رای و 5 هزار و 882 شعبه اخذ رای در استان تهران برای برگزاری انتخابات تدارک دیده ایم.

وی افزود: وجود صندوق های سیار در شمارش این صندوق ها قرار گرفته و امسال توانسته ایم برای عشایر کشور هم تعدادی صندوق اخذ رای تدارک ببینیم که در زمره تعداد صندوق های اعلام شده است.

استاندار تهران با اشاره به تعداد افراد دخیل در انتخابات گفت: تعداد 160 هزار نفر دست اندرکار و همچنین غریب به 200 هزار نفر از نیروها به صورت مستقیم یا غیرمستقیم برای برگزاری انتخابات در استان تهران حضور خواهند یافت.

تمدن به وضعیت شعب اخذ رای در شهر تهران اشاره و تصریح کرد: حدود به سه هزار هزار و 400 شعبه مختص شهر تهران خواهد بود که تمامی شعب از ساعت 8 صبح روز جمعه 24 خرداد ماه به مدت 10 ساعت به فعالیت و مشارکت در عرصه انتخابات خواهند پرداخت و در صورت نیاز از سوی وزیر کشور تمدید خواهد شد.

این مسئول به رفتار برخی از کاندیداها در نقد عملکرد دولت نهم و دهم اشاره و عنوان کرد: اگر چنانچه کاندیداها رقمی و یا آماری را به صورت اشتباه از عملکرد دولت کنونی ارایه دهند، بدانند که مردم بهترین قضاوت کننده هستند و در صورت درخواست و یا شکایت مسئولان حال حاضر دولت و یا سازمان های موجود به کمیسیون تبلیغات ارجاع داده می شود و این کمیسیون بعد از بررسی های لازم در صورت صلاحدید وقت مناسبی را برای پاسخگویی مسئولان در نظر می گیرد.

تمدن در ادامه به گزارش تخلفات انتخاباتی در این دوره اشاره و تصریح کرد: گزارش تخلفات انتخاباتی این دوره مربوط به دو بخش کاندیداهای ریاست جمهوری و داوطلبان شورای شهر و روستا است که به علت کسرت داوطلبان موجود در شوراها که غریب به هشت هزار نفر در استان تهران هستند، در صورت بروز تخلف با تذکر قابل رفع است.

استاندار تهران به تخلفات از سوی کاندیداهای ریاست جمهوری اشاره کرد و اظهار داشت: به واسطه مسئولیت در تعداد نامزدهای انتخاباتی تعداد گزارشات ارسال شده نسبتا زیاد نشده و از برخی نامزدها تعدادی گزارشات به دست آمده که آن را به هیئت اجرایی، نظارت و مسئولان ستادها تذکر داده ایم چرا که نمی خواهیم عرصه را در این شرایط تنگ کنیم.

تمدن عنوان کرد: در روزهای گذشته به برخی از مسئولان ستادهای برخی کاندیداها تذکراتی را مبنی بر رعایت اصول اخلاقی در هنگام تبلیغات که گاهی موجب برهم زدن آرامش مردم شد، تذکراتی را داده ایم.

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد