گوناگون

رحمانی فضلی: امیدوارم امنیت پایدار و توسعه سیاسی و اقتصادی را محقق کنیم

وزیر کشور گفت: امیدوارم بتوانیم امنیت پایدار، توسعه سیاسی، توسعه اقتصادی، آرامش و ثبات را برای همه مردم ایران محقق کنیم.

به گزارش فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه وزرای سابق و جدید این وزارتخانه که با حضور حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد اظهار داشت: توفیق داشتم با عنایت خداوند متعال در دولت آقای روحانی در این مقطع این مسئولیت را قبول کنم و با رای اعتماد نمایندگان مجلس انشاءالله در این مسیر کوشا باشم.

وی افزود: امید و اعتمادی برای مردم ایجاد شده و این کشتی را کشتی گیران دیگری در حوزه اجرا در دریای پرتلاطم هدایت کردند،اما ناخدای با صلابت، مقتدر و ولایتمدار کشتی دولت یازدهم، زین پس با سینه ای فراخ و اندیشه هایی بلند و عزم و اراده ای مستحکم به کمک خداوند متعال و مردم عزیز به سرمنزل مقصود خواهد رساند.

رحمانی فضلی گفت: بنده تلاش می کنم و امیدوارم بتوانم به وظایف خود عمل کنم و در این راه بعد از لطف خداوند و رهنمود های مقام معظم رهبری، نیازمند پشتیبانی رئیس جمهور، نمایندگان ملت و خود ملت به ویژه کارکنان صدیق و تلاشگر وزارت کشور هستم.

وی گفت:امیدوارم بتوانیم امنیت پایدار، توسعه سیاسی، توسعه اقتصادی، آرامش و ثبات را برای همه مردم ایران محقق کنیم

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد