گوناگون

فراخوان شگفت انگیز وزارت نفت برای انتخاب سخنگو!

وزارت نفت در اقدامی شگفت انگیز و عجیب برای انتخاب سخنگوی وزارت نفت فراخوان عمومی صادر کرد.

اداره كل روابط عمومي وزارت نفت با انتشار اطلاعيه اي اعلام كرد، اين وزارتخانه در نظر دارد فردي را از بين همكاران صنعت نفت به عنوان سخنگوي وزارت انتخاب كند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شركت ملي نفت ايران طبق فراخوان مذكور، اين فرد بايد علاوه بر آشنايي مطلوب به مسائل صنعت نفت، داراي قدرت بيان متناسب براي انجام اين ماموريت و تسلط به محاوره به زبان انگليسي باشد. در شرايط مساوي خانم‌ها در اولويت هستند.

در ادامه این اطلاعیه امده است: «شايان ذكر است از تمامي كساني كه خود را توانمند به اجراي اين مسووليت مي‌دانند تقاضا مي‌شود، شرح حال مختصر خود را تا صبح سه‌شنبه 23 مهرماه سال جاري، به نشاني اداره كل روابط عمومي، طبقه 13 ساختمان مركزي وزارت نفت ارسال كنند. انتخاب نهايي پس از مصاحبه با افراد واجد شرايط صورت خواهد گرفت.»

این اقدام عجیب در حالی صورت می پذیرد که سخنگوی وزارت نفت باید از معتمدین وزیر و متخصص در امور این وزارت خانه باشد.

سخنگویی یک نهاد دولتی از حساس ترین و مهمترین پست های آن نهاد محسوب می شود. اگر این نهاد وزارت نفت باشد این سمت از اهمیت دو چندانی برخوردار می گردد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد