گوناگون

دستگیری سارق اینترنتی در مشهد

تسنیم: رئیس پلیس فتا خراسان رضوی گفت: با تلاش مأموران پلیس فتا خراسان رضوی سارق اینترنتی که اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب شهروندی کرده بود شناسایی و دستگیر شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ محسن عرفانی اظهار کرد: شهروندی با مراجعه به پلیس فتا استان و ارائه مرجوعه قضائی درخواست رسیدگی به پرونده خود مبنی بر سرقت تلفن همراهش و برداشت غیرمجاز به مبلغ 30 میلیون ریال از حساب عابربانک خود را داشت که در این زمینه کارشناسان پلیس فتا استان با آغاز تحقیقات، موضوع دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: در این راستا با هماهنگی مقام قضائی با پیگیری‌ها، بررسی‌های اطلاعاتی و انجام استعلام‌های لازم از بانک‌های سطح شهر، سرانجام سارق اینترنتی در مشهد مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی قضائی، متهم دستگیر و به منظور تحقیقات بیشتر به پلیس فتا استان منتقل شد.

رئیس پلیس فتا خراسان رضوی تصریح کرد: این سارق که 24 سال سن داشت با دیدن شواهد موجود لب به اعتراف گشود و با تکمیل تحقیقات و جمع آوری تمام شواهد و دلایل، پرونده به همراه متهم به مراجع قضائی ارسال شد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد