گوناگون

اگر پول دادن به نمایندگان غیرقانونی باشد برخورد می کنیم!

پارسینه: اگر سازمان تامین اجتماعی حق چنین کمکی نداشته باشد خلاف قانون بوده و با آن برخورد می‌شود.

پارسینه: دکتر علی لاریجانی عصر امروز در جمع خبرنگاران درباره پرداخت مبالغی از سوی سازمان تامین اجتماعی به نمایندگان گفت: البته در گزارش تحقیق و تفحص اسمی از نمایندگان نبود و فقط اعلام شده بود مبالغی در قالب بُن برای حمایت از افراد بی‌بضاعت در اختیار نمایندگان قرار گرفته که این موضوع در گذشته نیز وجود داشت.

وی تصریح کرد: البته اینکه سازمان تامین اجتماعی براساس قانون حق چنین اقدامی دارد یا خیر؟ باید بررسی شود که در صورت تخلف باید با آنها برخورد شود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس نهم گفت: این بُن‌ها برای نمایندگان پرداخت نشده است، بلکه برای حمایت از افراد فقیر در اختیار نمایندگان به‌عنوان واسطه قرار گرفته است؛ البته این اقدام در گذشته از سوی کمیته امداد نیز صورت می‌گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر سازمان تامین اجتماعی حق چنین کمکی نداشته باشد خلاف قانون بوده و با آن برخورد می‌شود.

ارسال نظر

  • ناشناس

    سازمانهای زیادی برای محرومین و بیماران خاص و سرطانی و یتیمان و... وجود داره.. چه معنی داره نماینده ها پول را مستقیم بگیرن ؟

  • ناشناس

    خب چرا تقسیم کردن کار خیرو خب میدادن همه پول هارو به یکی یا دتا نماینده نه این همه !!! سازمان محترم تامین اجتماعی و مجلس محترم بیایید شادیهایمان را قسمت کنیم :)

  • عرفان

    نه تو رو خدا برخورد نکن....به خاطر مصلحت نظام زشته اه

  • hsh

    علی جان شوخی میکنه برخورد نمیکنه کار نمایندگان یا قانونی بوده یا قانونی می شود!!!!

  • ناشناس

    بایدبرخوردقاطع شودکه دیگرتکرارنشود

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد