گوناگون

رامبد جوان:امسال عملکرد صدا و سيما افتضاح بود!

رامبد جوان:امسال عملکرد صدا و سيما افتضاح بود!

پارسینه: فکر کنيد من مي‌خواهم جنسم را گران بفروشم. متر و معيارش را چه کسي تعيين کرده است؟

رامبد جوان عملکرد صدا و سيما در سال 92 را افتضاح دانست و گفت: صدا و سيما در سالي که گذشت خيلي بد بود و به نظرم بزرگترين دليلش هم اين بود که تلويزيون پول نداشت.

اين کارگردان و بازيگر که ساخت برنامه تحويل سال شبکه تهران را عهده‌دار است، در گفت‌و‌گو با ايسنا، در خصوص پرسشي مبني بر اينکه آيا با مسئله‌اي همچون درخواست مبالغ نجومي از سوي برخي هنرمندان و مهمانان براي حضور در برنامه تحويل سال روبرو بوده است؟ توضيح داد: اين مسئله چه اهميتي دارد؟ بده بستاني است بين تهيه‌کننده و آنها؛ اين يک معامله است. فکر کنيد من مي‌خواهم جنسم را گران بفروشم. متر و معيارش را چه کسي تعيين کرده است؟

او در ادامه در اين خصوص گفت: اين موضوع مسئله‌اي درون حرفه‌اي است. يعني ممکن است بنده جاهايي چيزهايي را ببينم که نسبت به آن معترض باشم ، ولي نبايد بيايم آن را رسانه‌ اي کنم. به عنوان يک آدم اخلاقي و حرفه‌اي، معتقد هستم خارج از اصول نبايد عمل کرد و اين مسائل جزو درون گروهي در حرفه ماست.

جوان در اين خصوص مثالي را عنوان کرد و گفت: آدم‌هايي هستند که با عددهاي پايين زندگي مي‌کنند، اما يک نفر هم براي يک ساعتي که به فلان برنامه آمده است، به عنوان مثال 20 برابر دستمزد آن فرد را براي يک ساعت گرفته است. در نتيجه درک اين مساله براي او سخت مي‌شود. تازه به نظر من کم هم گرفته است، به جهت اينکه محاسبات آن آدم با مردم عادي يکي نيست.

ارسال نظر

  • ناشناس

    من: آقای رامبد جوان عملکرد شما هم مفتضج بود.

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد