گوناگون

تکرار یک هشدار: داعش ایران در راه است!

پارسینه: شباهت و فرق تصویر بالا و پایین در چیست؟

به گزارش پارسینه، مدتی پیش و پس از تولید و ترویج بازی های رایانه ای که در آن به ترویج و تقدیس خشونت خودسرانه و ترور پرداخته می شد، این هشدار را مطرح کردیم که اینها همگی نشان از عناصری دارد که در ظاهر و محتوا با عناصر هویتی جریان های تندرویی همچون القاعده و داعش مشترک است.

اگرچه تحرکات این چنینی سابقه طولانی دارد، اما در چند سال اخیر رنگ دیگری به خود گرفته است و اکنون پای آن به قبرستان ها نیز کشیده شده است! اگر چند سال گذشته، همین جریان به در خانه سردار حسین علایی حمله می کرد و محل زندگی و آرامش خانواده او را با شعار و فحش متلاطم می کرد، امروز به مردگان هم رحم نمی کند و "خلخالی وار" قصد محاکمه آنها را دارد.

به گزارش پارسینه، در همین راستا، سایت عصر ایران نیز با تصاویر زیر به این مقایسه پرداخته است:

اینجا ، مدفن دو ایران شناس آمریکایی در اصفهان است. پروفسور «آرتور پوپ» و «فیلیس آکرمن» که عمری را در این عرصه سپری کردند و سرانجام نیز در خاک ایران آرمیدند. آرامگاه آنها، سالیان دراز به عنوان مهمانان ابدی خاک ایران، طبق فرهنگ ایرانی و اسلامی، مورد احترام بود. اما تندروهای ایرانی، با هجوم به مقبره آنها، اقدام به شعار نویسی بر روی دیوارهای آن کردند و خواستار تخریب اش شدند.



اینجا کلیسایی در سوریه است و کشیش خفته در آن، سال ها حرمت داشت. اما تروریست ها با هجوم به مقبره کشیش، نبش قبر کرده، بقایای جسد را از قبر بیرون آوردند.



شباهت و فرق تصویر بالا و پایین در چیست؟
گروه اول، خواستار تخریب قبر شد ولی چون امکانش را نداشت، خودشان این کار را نکرد (نتوانست).
گروه دوم، خواستار تخریب بود و توان تخریب هم داشت و این کار را کرد.

پناه می بریم به خدا از قدرت یابی افراط گرایان در ایران اسلامی که اگر تروریست های سوریه، چهره اسلام را خشن جلوه می دهند، افراط گرایان ایرانی علاوه بر آن، سیمای مهربان ایران را نیز، متوحش می نمایانند.

ارسال نظر

  • ناشناس

    خیلی بزرگش کردیها

  • ناشناس

    چرا کسی جلوی این... را نمیگیره...؟

  • امیر

    هوچی بازی در نیار پارسینه قیاس نکن

  • ناشناس

    احسنت! سنخ هر دو کار یک تفکر افراطیه که فقط خودش رو بنده خوب خدا می دونه و غیر خودش رو کافر و مشرک و لامذهب میدونه!

  • ناشناس

    شما لازم نکرده نگران باشید. اگر اونایی که این شعارهارو نوشتن (که غلط هم کردن این چیزها رو اونجا نوشتن) داعش هستند شما هم صهیونیست هستنید که تو این مدت با پوشش کاذب اخبار توافق ژنو و بستن دهان مخالفان، زبان دشمن را دراز کردید و کشور را به 8 سال قبل برگردوندید. صهیونیست ها مگر چیزی غیر از این میخواستند؟؟؟ اون از سیاست خارجی کشور و این هم از اوضاع اقتصادی ....

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد