گوناگون

۲۱ هزار باب مسجد با کمک سپاه پاسداران ساخته می شود

21 هزار باب مسجد با کمک سپاه پاسداران ساخته می شود

پارسینه: فرمانده قرارگاه قرب کوثر خاتم الانبیاء (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امسال 21 هزار باب مسجد در نقاط مختلف کشور ساخته می شود.

سردار سید ضیاءالدین حزنی شامگاه پنجشنبه در حاشیه برگزاری نشست طرح توسعه مسجد حضرت ولی عصر(عج) بالامحله فومن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مساجد در گره گشایی مشکلات جامعه تاثیر مستقیم دارد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تاکنون هفت هزار و 700 باب مسجد در سراسر کشور با کمک قرارگاه قرب کوثر ، همیاری مردم و خیرین مسجدساز افتتاح و تحویل مردم مومن ایران اسلامی شده است.

سردار حزنی اضافه کرد: برای احداث و توسعه هر مسجد به عنوان خانه خدا در سرزمین اسلامی ایران،100 تا 600 میلیون ریال از سوی قرارگاه قرب کوثر سپاه کمک می شود.

وی همچنین با بیان اینکه احداث و توسعه 600 مسجد در استان گیلان از برنامه های قرارگاه قرب کوثر سپاه است، افزود: کمک به مسجد سازی و همچنین توسعه حوزه های علمیه از برنامه های در دست اقدام قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در این استان در سال 93 است

ارسال نظر

  • ایران

    ایکاش بجای این همه مسجد چندتا بیمارستان ساخته میشد ... والا اینم کار خیر بود

  • امیر پرویز

    بخاطر کم حوصله گی ایرانی (!) تا "21 هزار" را خواندم کلی خوشحال شدم که چه خوب، 21 هزار نفر امسال صاحب شغل می شوند! گرچه این تعداد قطره ای بر سنگ داغ کویر بیکاران ایران است ولی کاچی به از هیچی! متأسفانه این خوشحالی تنها برای چند ثانیه دوام آورد!

  • ناشناس

    ای کاش به جای این همه مسجد چند تا کودکستان و دبستان و دبیرستان و دانشگاه می ساختند

  • سینا صفوی

    پول پل سازی و پالایشگاه سازی چند وقتیه قطع شده، افتادن تو کار فرهنگی...

  • ناشناس

    دانشگاه و مدرسه و بیمارستان و درمانگاه چند باب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد